רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    אסקייפ רום בחיפה

    מה כמות המשתתפים הגדולה ביותר היכולים לקחת חלק במשחקי אסקייפ רום בחיפה? האם אסקייפ רום בחיפה מיועד גם למשפחות עם ילדים? אחת האטרקציות המובילות ביותר כיום במדינת ישראל המושכת אליה מספר רב של שחקנים היא חדרי הבריחה הידועים יותר בתור אסקייפ רום בחיפה. באפשרותנו להציע לך את אחת החוויות העוצמתיות ביותר כיום הכוללות את כמות המשתתפים הגדולה ביותר בישראל באמצעות מתחם עצום המשתרע על פני 700 מטרים המכיל כ-6 חדרי בריחה שונים המסוגלים לאכלס עד 50 אנשים בו זמנית!

    כיצד בוחרים אסקייפ רום בחיפה?

    ראשית, נשמח לדעת את כמות השחקנים אשר יבלו איתך במתחם המעוצב, כמו גם את גילאי המשתתפים השונים. חשוב לציין כי חדרי הבריחה מיועדים לגילאי 12-35, ובכל מקרה ניתן להתייעץ עמנו בכל שלב בנושא הגיל. כמו כן, על מנת שנוכל להתאים לך ולמשתתפים המגיעים עמך את מלוא החוויה הקיימת במשחקי אסקייפ רום, רצוי שנדע את סיבת הגעתך, האם מדובר באירוע יום הולדת? יום גיבוש מטעם העבודה? או שמא מדובר בכלל בבילוי משפחתי? בין אם מדובר באירוע חברתי, ובין אם באירוע במסגרת העבודה, אסקייפ רום בחיפה הנו האטרקציה האידאלית ביותר עבור כל תושבי הצפון, המרכז, הדרום, השפלה, ירושלים, תל-אביב, חיפה, קריות, עפולה, עתלית, יוקנעם, עכו, נהריה ועוד.

    טיפים חשובים לאסקייפ רום מסוגים שונים

    מאחורי כל אסקייפ רום בחיפה, קיימת עלילה השואבת אותך אל עבר בריחה מהמציאות. כל אקזיט רום בנוי ומורכב בצורה ייחודית המאופיינת על פי הסיפור או האגדה עלייה הוא נשען. האתגרים הקיימים בחדרי צ'לנג' רום, כמו גם בחדרי קווסט רום טומנים בחובם חידות מורכבות ברמות קושי שונות. כך למשל, Escape Room – "האלבום האבוד של בוב מרלי", מספר אודות הריאיון שקיימה רשת BBC הבריטית עם אלמנתו של בוב מרלי, ריטה מרלי, הטוענת כי לפני מותו של בוב הוא המשיך ליצור ולעבוד על תקליט אשר מעולם לא פורסם – המטרה באסקייפ רום זה הנו למצוא את התקליט האבוד. מוכנים? בהצלחה!

    אסקייפ רום בחיפה – אילו חדרי בריחה קיימים במתחם?

    בין 6 חדרי הבריחה השונים הקיימים במתחם, ניתן למצוא אסקייפ רום בחיפה המוכר בשם, "המתכון הסודי של הספוג הצהוב". העלילה אודות היצור הצהוב מספרת כי לפלנקטון נמאס לראות את מסעדתו כושלת שנה אחרי שנה, בזמן שבצד השני של הכביש המסעדה של אדון קראב, "הסרטן הפריך" פורחת. פלנקטון מחליט לעשות מעשה קיצוני וגונב את המתכון הסודי מהמסעדה המצליחה, כמו גם את מטגן הקציצות הכי טוב בעיר, הספוג הצהוב! מעניין תוך כמה זמן תצליחו כל חברי הקבוצה לפצח את התעלומה.

    לאסקייפ רום בלתי נשכח בחיפה – צרו קשר

    החדרים במתחם המעוצב שלנו הושקעו בסדרי גודל עצומים ועוצבו על-ידי אדריכלים מהמובילים בתעשייה.

    חדרי הבריחה שלנו הנם בלעדיים ומקוריים וכמו-כן ניתן להתפנק בין השאר בקפיטריה חמימה וליהנות מאווירה משפחתית ונעימה.

    באפשרותנו להציע לך חנייה בשפע, כמו גם הנחות מסוימות לעובדי מדינה וחיילים.

    אם ברצונך בחוויה יוצאת דופן, אסקייפ רום בחיפה זה הדבר החם הבא!

    צרו קשר ברגעים אלו דרך אתר הבית ואנו נשריין לך מקומות באחד ממבחר מחדרי הבריחה המובילים בישראל.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה