רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדרי בריחה בחיפה והקריות

    חדר בריחה בקריות

    אם אתם גרים באזור הקריות וכבר מיציתם אטרקציות מוכרות באזור כמו החי פארק, משחקיות, פארק טיפוס או טרמפולינות, או לחילופין רוצים לעשות יום כיף בו תשלבו יותר מאטרקציה אחת, חדר בריחה בקריות הוא אפשרות מעולה שאפשר לשלב עם כל אחת מהאטרקציות, כולל כאלה שיש בהן הרבה פעילות פיזית. היתרון של חדר בריחה בקריות ובכלל הוא שיש בו פעילות מהנה ומאתגרת שעיקרה הוא מחשבה, יצירתיות ועבודת צוות ופחות מאמץ פיזי. בחדר בריחה גם לא תשהו שעות (גם אם תיתקעו ללא פתרון איש הצוות יזרוק לכם רמז להמשך) כך שתוכלו להמשיך אחריו לאטרקציה הבאה, גם כאלה עם פעילות פיזית. אסקייפלנד הוא חדר בריחה בקריות הכולל מספר חדרים עם עלילות ומשימות שונות לבחירתכם.

    יתרונות של חדר בריחה בקריות

    חדר בריחה בקריות כמו אסקייפלנד שהוא למעשה מתחם ולא חדר אחד מאפשר לכם לבחור בכל פעם בחדר אחר. כך יקח זמן עד שתמצו את המקום. אחד היתרונות של חדר בריחה בקריות הוא הקרבה שלו אליכם. אם ישנן אטרקציות או מקומות שכדי לבקר בהם צריך לנסוע שעות כמו לונה פארק ת"א, הספארי ועוד, כאן אתם מקבלים בילוי מהנה ומרתק קרוב לבית. יתרון נוסף הוא האפשרות לבחור באיזה הרכב אתם רוצים לבלות בו, האם כמשפחה גרעינית, האם יחד עם כל המשפחה המורחבת כדי לחגוג יום הולדת, האם כמקום לערוך בו יום הולדת לכיתה. חדר בריחה בקריות לא ממיועד רק לילדים וגם זהו יתרון. אפשר לבחור בחדר המתאים ברמה שלו למבוגרים כך שהוא יהיה מצוין גם כמקום ליום גיבוש של החברה.

    לבחור את הסיפור המתאים לכם

    חדר בריחה בקריות הכולל בעצם מספר חדרים עם סיפורים ומשימות שונים מאפשר לכם לבחור את הסיפור שלתוכו אתם רוצים להיכנס. האם אתם רוצים למצוא אוצר בן מאתיים שנה, להיחלץ ממבוך בחושך כשברקע מוזיקה מקפיצה או לעזור לבוב ספוג למצוא את מתכון קציצות הסרטן המפורסמות שנגנב? סיפורים שונים לחלוטין עם מגוון משימות כך שכל אחד יכול לבחור את הסיפור שמדבר אליו, להתנתק מהשגרה ומהיום יום ולהתרכז לגמרי בביצוע המשימות ופענוח התעלומות. מחפשים חדר בריחה בקריות ליום הולדת, אירוע חברה או סתם לבילוי של אחה"צ או שבת? אנו באסקייפלנד מחכים עם הרפתקאות מלהיבות ומהנות.

     

    חדר בריחה בקריות

    חדרי בריחה בקריות

    המונח אסקפיזם נכנס לחיינו בצורה חזקה מאוד בשנתיים האחרונות, מתחילת עידן הקורונה. חווינו סגרים ורק חיפשנו דרך לברוח מהמציאות. בחדרי בריחה אמנם שוב תמצאו את עצמכם סגורים בחדר, אך הפעם מרצון, למשך שעה בלבד ותוך כדי שאתם חווים חוויה מהנה ולוקחים חלק בסיפור הרפתקאות מלא במשימות בדרך להיחלצות מן החדר. בעבר חדרי בריחה היו בעיקר במרכז הארץ ומיועדים לחובבי חידות קשות ואתגרים מסובכים. עם הזמן הפכו לאהובים על כולם וגם יצאו מאזור המרכז. היום ישנם חדרי בריחה בקריות ובצפון שהם בגודל וברמת גיוון שאינה נופלת מאלה שבמרכז ואפילו עולה עליהם. מחפשים חדרי בריחה בקריות שיתאימו לכל המשפחה, לעובדי המשרד או לבילוי זוגי? אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה המוכר היטב בכל הצפון ומתאים לכולם.

    חדרי בריחה בקריות – לחגוג יום הולדת ולשדוד אוצר על הדרך

    מחפשים אטרקציה באזור הקריות בה תחגגו יום הולדת לילד או לילדה? מיציתם את האטרקציות השונות באזור הקריות של טיפוסים וקפיצות ומחפשים משהו מעניין ומתגר? לכו הפעם על יום הולדת בחדר בריחה. חשוב לבחור חדר בריחה בהתאם לגיל הילדים. בחרו מתחם חדרי בריחה בקריות בו ישנן מספר אפשרויות כך שתוכלו לבחור את המתאימה. אם אלה ילדים צעירים בתחילת היסודי, חדר בוב ספוג יכול להתאים להם בגלל החיבור לדמות וגם רמת הקושי של המשימות. לילדים בוגרים יותר או נוער יתאימו חדרים עם יותר אקשן כמו מבוך האוצרות של ג'ק בו ינסו לשדוד אוצר ולברוח מהמשטרה, או האוצר הלאומי בו ינסו למצוא אוצר סודי בן מאתיים שנה. החדרים מתאימים לכמות שונה של משתתפים כך שגם זה שיקול בבחירה.

    לאתגר את העובדים עם סיפור רקע מלהיב

    רוצים לחזק את העובדים שלכם? לגבש ולאפשר גם לעובדים פחות בולטים לבטא את עצמם ואת יכולותיהם? אם המשרד או החברה שלכם באזור חיפה והקריות, חדרי בריחה בקריות יתנו לכם בדיוק את סוג הפעילות המתאים. תוך כדי אתגר מהנה וכניסה לתוך סיפור מרתק ושונה יצטרכו העובדים לשתף פעולה, לחשוב בצורה יצירתית ולהיות עירניים לכל רמז בחדר. כמובן שלאחר מכן חדר VIP עומד לרשותכם לכל פינוק שתרצו לתת בהמשך. מחפשים חדר בריחה לאירוע לעובדים או למשפחה? היום כבר לא צריך להרחיק. מתחם חדרי בריחה בקריות כמו אסקייפלנד מאפשר לכם לקיים אירוע ממש קרוב לעבודה או לבית.

     

    חדר בריחה קריות

    חדר בריחה קריות

    חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה אהובה במיוחד. מי מאיתנו לא מחפש לברוח קצת מחיי היום יום, ללבוש דמות אחרת, להפוך לבלש, פושע או חוקר היסטוריה המחפש אוצרות אבודים וצריך לעמוד במשימות ואתגרים? אם בהתחלה רק אוהבי חידות קשות היו לקוחותיהם של חדרי בריחה ולכן חדרי בריחה היו בעיקר במרכז, ככל שהדבר הפך להיות פופולארי, קמו עוד ועוד חדרי בריחה בכל רחבי הארץ. אם אתם מחפשים היום חדר בריחה קריות, אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה הגדול בצפון אשר נמצא במפרץ חיפה, ממש סמוך לקריות. בין אם מדובר על משפחה מאזור הקריות, עובדי חברה ביום גיבוש או יום הולדת כיתתית, חדר בריחה קריות כמו אסקייפלנד הוא מקום נהדר לכל אירוע.

    חדרי בריחה קריות לכל הגילאים

    אם אתם מחפשים מקום ליום הולדת כיתתית, יום הולדת לכל המשפחה הכוללת גם סבים וסבתות או לאירוע חברה, חדר בריחה קריות בו יש מספר סוגי חדרים הוא אופציה מעולה. החדרים מתאימים לקבוצות המכילות כמות שונה של אנשים, החל מזוגות ועד קבוצות של עשרה אנשים ויותר. ישנם גם הבדלים בדרגות הקושי במשימות. גם סיפורי ההרפתקה או גיבוריו הם שונים, מדמות מצוירת כמו בוב ספוג ועד פושעים המחפשים אוצר וצריכים לברוח מהמשטרה. חדר בריחה קריות המיועד לקבוצות כולל גם חדר VIP בו ניתן לחגוג את האירוע, לאכול, ולהירגע מן ההרפתקה שכרגע הייתם חלק ממנה.

    סיפוק, הנאה ואתגר עם חדרי בריחה

    לא סתם הפכו חדרי הבריחה לאהובים. במציאות של היום בה כל אחד עם הנייד שלו, זהו שינוי מלהיב ומרתק. גם אם ההרפתקה היא למשך כשעה, הניתוק הוא טוטאלי ומאפשר לכם להיות כאן ועכשיו בתוך ההרפתקה במאה אחוזים (אם לא הבנתם את הרמז, תצטרכו להיפרד מהנייד…) לכן, חדר בריחה קריות הוא דרך מצוינת להוציא קצת את הילדים (וגם את עצמכם) מן המסך, מריבוי המשימות שאתם מבצעים במקביל. כאן תעבדו בצורה מסודרת ושיטתית, תהיו מרוכזים כל פעם במשימה אחת עד שתוכלו להמשיך לבאה כך שזהו לא רק בילוי כיפי אלא גם עבודה על מיומנויות כמו ריכוז ודבקות במטרה. לכן, חדר בריחה קריות ובכלל הוא מקום פופולארי גם לימי גיבוש לעובדים ומהווים תחליף לסדנאות ODT. מחפשים חדר בריחה קריות עם מגוון הרפתקאות ושירות אדיב? אנו באסקייפלנד כאן לרשותכם.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      אסקייפ לנד – חדרי בריחה בחיפה והקריות

      אם ברצונך להיות חלק מחוויה מסעירה במיוחד, חדרי בריחה בחיפה והקריות זה בדיוק מה שיש לנו להציע עבורך! נעים להכיר, אנחנו אסקייפ לנד, הקמנו מתחם חוויתי ועוצר נשימה הנפרש על פני שטח עצום בגודל של 700 מטרים הכולל שישה חדרי בריחה בלתי נשכחים מהמובילים בישראל. המתחם מיועד עבור נשים, גברים, משפחות, עובדים שכירים, חיילים ובכלל עבור כל אלו המעוניינים בבילוי לא שגרתי. וכמובן – מתחם חדרי הבריחה הגדול בצפון נגיש גם עבור נכים – כך שכולם מוזמנים. חדרי בריחה בחיפה והקריות ממתינים לך ממש עכשיו עם אתגר מרתק, מהנה, משעשע ומלהיב. להזמנות ולמידע נוסף – פנו אלינו כעת!

      חדרי בריחה בחיפה והקריות – טיפים ודגשים חשובים

      כל חדרי הבריחה במתחם נוצרו לאחר סיעור מוחות מעמיק ויסודי המשלב בתוכו אלמנטים רבים הכוללים את הסיפורים המעניינים והמרתקים ביותר. אנו מציעים לכל המעוניינים בילוי לילי או יומי יוצא דופן במיוחד, ובאפשרותנו לקיים אירועים מסוגים שונים, כגון: ימי הולדת, אירועים חברתיים, כנסים, הצעות נישואין, בר מצוו, בת מצווה, דייטים זוגיים ואטרקציות לעובדי החברה שלך, לבני משפחתך או עבור קבוצות חברים שרוצות לכייף באמת. חדרי בריחה בחיפה והקריות מיועדים עבור גילאי 12-35, אך תמיד אפשר לשאול ולהתייעץ עמנו בנוגע לגמישות הגילאים על מנת שנוכל להתאים עבורך את החוויה המושלמת ביותר בשבילך ובשביל חברי הקבוצה שייקחו חלק בחוויה.

      מה מציע Escape Room בחיפה והקריות?

      כדי ליצור עבורך ועבור חברי הקבוצה חוויה אמתית ובלתי נשכחת, הקמנו כמה חדרי בריחה בחיפה והקריות שהנם מהמובילים בישראל. בין ההרפתקאות הזמינות עבורך באסקייפ לנד, ביכולתך למצוא קווסט רום העונה לשם, "האלבום האבוד של בוב מרלי", צ'לנג' רום העונה לשם, "המתכון הסודי של הספוג הצהוב", אקזיט רום העונה לשם, "האוצר הלאומי", בנוסף לחדרי בריחה נוספים אשר נחשוף בפנייך בהמשך הדרך. מרגע כניסתך אל לובי המתחם ועד לחדר ההמתנה, באפשרותך להתפנק בקפטריה איכותית, ליהנות מאווירה משפחתית ומעיצוב מרשים של המתחם בכלל – וחדרי הבריחה בפרט. אנו מספקים חנייה בשפע לכל באי המתחם, כמו גם מתן הנחות לעובדי מדינה וחיילים.

      כל מה שחשוב לדעת על אסקייפ רום בצפון

      האם חדרי בריחה בחיפה והקריות מיועדים לימי גיבוש ואירועים חברתיים? מה מציעים חדרי בריחה בחיפה והקריות? האם כשמדובר בחדרי בריחה בישראל גם נכים יכולים ליהנות מבריחה מהמציאות ומהרפתקה בלתי נשכחת? הבה נסקור את האפשרויות שאסקייפ לנד מעמידה לרשות חובבי ההנאה ואוהבי האתגר. אם פעם משחקי חברה היו מסתכמים בישיבה משפחתית בסלון עם משחקי קופסה שונים כגון מונופול, או מפגש עם קבוצת חברים בביתו של אחד מחברייך, והאטרקציה היומית באה לידי ביטוי במשחקי קלפים או טורניר פוקר, כיום בישראל – כמו גם במקומות נוספים בעולם – באפשרותנו להציע לך את אחת החוויות היותר משמעותיות שטרם חווית. חדרי בריחה בחיפה והקריות מספקים לך גישה למשחק החדש והאולטימטיבי, אותו החלטנו ליצור עבורך ברמה אחרת לחלוטין ממה שהכרת עד היום.

      קווסט רום לימי גיבוש, אירועי חברה וערבי צוות

      חדרי בריחה בחיפה והקריות מיועדים לימי גיבוש עבור כל חברה או ארגון המעוניינים ביצירת ערך מוסף עבור כלל העובדים. בנוסף לכך, אנו מאפשרים אתגרים מהנים המיועדים גם לערבי צוות מצומצמים יותר. מדובר בחוויה בלתי נשכחת המשלבת שיתוף פעולה בין משתתפי האירוע הכוללים בין השאר, פתרון חידות ותעלומות אפופות מסתורין, מתח וריגוש בלתי פוסק. גם אם הארגון שלכם גדול, המתחם שלנו נפרס על שטח של כ-700 מטרים וניתן להזמין מראש מקומות עבור 50 אנשים, ואף לסגור את כל המתחם לטובת עובדי ומנהלי החברה. המתחם מכיל שישה חדרי בריחה חווייתיים במיוחד וקפטריה נעימה בה תוכלו להירגע ולנוח מעט אחרי הפעילות או לפניה.
      1

        1
        קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה