רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדרי בריחה – ליום כיף מושלם בצפון

    חדרי הבריחה תפסו תאוצה בשנים האחרונות והפכו לאהובים במיוחד על כל הגילאים והמגדרים, לימי הולדת, לערבי חברה, גיבוש וכל פעילות חברתית . מתחום שהיה נישתי ביותר רק במרכז הארץ, הוא התפשטו לכלל הארץ והפך לחוויה שכל אחד יכול ליהנות ממנה. רוצים לארגן יום כיף לעובדים בצפון? הגעתם למקום הנכון. "אסקייפלנד" שנמצא בחיפה הוא אחד ממתקני חדרי הבריחה הטובים בארץ המשתרע על כ-700 מ"ר ומכיל כשלושה חדרי בריחה ושני מבוכי אסטרטגיה. עם הכמות הגדולה ביותר של חדרי בריחה באזור חיפה והקריות, "באסקייפלנד" תוכלו לסדר לכם ולעובדים חוויה מרתקת, מאתגרת ומרגשת.

    "באסקייפ רום", לכל חבר בקבוצה יש תפקיד משלו וכך כל אחד יכול לתרום מיתרונותיו לעבודת הצוות, לדרבן את הקבוצה ולקדם אותה בדרך שלו, במידה רבה כמו בעולם העסקי. אם חברה מארגנת יום כיף לעובדים בצפון, היא תגלה שקשרי העובדים בחיים האמתיים ושיתוף הפעולה ביניהם משתקף גם בתוך גבולות "האסקייפ רום", לקח שחשוב ללמוד ברמה העסקית ואישית גם יחד.

    ישנם מספר סוגים של שחקנים ולכל אחד יתרונות וחסרונות:

    1. החוקר – השחקן הכי תזזיתי, אשר פועל הרבה עם הידיים. המטרה שלו היא להפוך את כל החדר, הוא יהפוך את האבן הכי קטנה ויסתכל מתחת לארונות רק כדי לוודא שאין רמז חבוי.
    2. המחשבון האנושי – מדובר בשחקן שרק מחכה לראות את כל הפרטים של החידה הבאה, הוא אוהב מספרים וצפנים. שחקן זה מאוד יעיל לקבוצה בסוג המשימות שדורש חשיבה מספרית.
    3. המנהיג – זה השחקן אשר מרכז את כל המשימות שנשאר להשלים כדי להימלט מהחדר. הוא עוקב אחרי כל המנעולים והרמזים ומוודא שהזמן לא נגמר. הוא עוזר לחברי הצוות שלו לא להתפזר ולהשתמש ביתרונות שלהם כדי להצליח במשימה. אם המשחק הוא יום כיף לעובדים 3. בצפון אז המנהיג לא בהכרח יהיה הבוס של החברה. לפתע, המזכירה או העובד הזוטר יכולים להוכיח לראשונה את יכולותיהם הניהוליות.
    4. הצופה מן הצד – זהו שחקן מופנם ושקט, אשר מטייל ברחבי החדר ונוגע בדברים שלפעמים נראים אקראיים. לפעמים חברי הקבוצה האחרים לא מבינים את הערך שלו, הוא לא כל כך מדבר וזז אבל הוא צופה מן הצד וזה חשוב לא פחות. הוא השחקן שיכול לבוא פתאום עם ההברקה שתפתור את החידה שנתקעתם עליה יותר מידי זמן.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה