רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איפה מוצאים חדרי בריחה משפחתיים?

    מחפשים פעילות שתתאים לכל המשפחה? פעילות שתשלב בתוכה אקשן, חשיבה, מגוון משימות והרבה אדרנלין? חדר בריחה הוא פעילות מומלצת ומהנה במיוחד למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. אפילו לילדים קטנים מאוד יהיה עניין בחדר הצבעוני עם הרמזים המשונים המפוזרים בו ואפשר לשלב אותם בפעולות בתוך המשימה המתאימות להם. חדרי בריחה משפחתיים בנויים כך שהם נותנים לכם מספר אפשרויות לבחירת החדר המתאים לכם בהתאם לסיפור שמעניין אתכם, לרמת הקושי וסוג המשימות. אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה משפחתיים הנמצא במפרץ חיפה. נוסעים לטיול בצפון ורוצים לעצור בדרך לפעילות מהנה? אנחנו מחכים לכם.

    חדרי בריחה משפחתיים להרפתקה יוצאת דופן

    כשאתם בוחרים חדרי בריחה משפחתיים הכנסו לאתר של המקום ותוכלו לקרוא על החדרים השונים שהוא מציע. באסקייפלנד למשל יש חדרי בריחה משפחתיים לצעירים יותר כמו חדר בוב ספוג ויש חדרים לבוגרים יותר כמו מבוך האוצרות של ג'ק בו המשימה היא לגנוב אוצר המוחבא במחסנים סודיים וגם לברוח מהמשטרה (אל תגידו שזה לא נשמע לכם כיף…) או לאוהבי אינדיאנה ג'ונס ומחפשי אוצרות עתיקים ישנו חדר האוצר הלאומי בו תצטרכו לגלות אוצר בן מאתיים שנה. אם אתם אוהבי אקסטרים ואתגרים קשים במיוחד מבוך צא מזה הנעשה בחושך הוא החדר בשבילכם.

    כמה טיפים לבחירת חדר בריחה

    מלבד סיפור הרקע שצריך לדבר לכולם, במיוחד אם אלה חדרי בריחה משפחתיים בהם ישתתפו כל בני המשפחה, כדאי לשים לב  לעוד כמה דברים בבחירת החדר. החדרים מתאימים למספר שונה של אנשים. אם אתם מחפשים חדרי בריחה משפחתיים לחגוג בהם יום הולדת עם המשפחה המורחבת, חשוב לבחור חדר שמתאים למספר האנשים. בנוסף בחרו חדר שמתאים ברמת הקושי לכולם וגם הצעירים יוכלו לקחת חלק בפיצוח ולא רק הגדולים. מעבר לכך בחרו חדרי בריחה משפחתיים שיש בהם צוות נעים ואדיב. חדרי בריחה מואציאים אתכם מאזור הנוחות שלכם ואתם גם ללא הנייד כך שחשוב שאיש צוות שמכיר היטב את הדר ילווה אתכם מרחוק ושתוכלו לפנות אליו. כמובן שמקום עם חדר VIP בו אפשר לחגוג בכיף ישלים את הבילוי. מחפשים חדרי בריחה משפחתיים לבילוי מצומצם או מורחב? אנו באסקייפלנד מחכים לכם עם מגוון אפשרויות.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה