רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדר בריחה מומלץ

    מחפשים מקום להעביר בו פעילות משפחתית שונה ומלהיבה? מקום ליום הולדת מהנה במיוחד? לאירוע משפחתי חגיגי שיתאים לכל הגילאים? חדר בריחה הוא מקום מעולה לכל אחת מהמטרות. חדר בריחה מספק לכם הרפתקה מאתגרת בה אתם צריכים לפענח רמזים שנראים תחילה מאוד לא ברורים ולהיחלץ מן החדר. חדר בריחה מומלץ הוא כזה בו תוכלו לבחור את החדר המתאים לכם מבחינת סיפור הרקע וקושי המשימות.

    אם לפני מספר שנים חדר בריחה היה לחובבי חידות קשות בלבד, היום חדרי בריחה הפכו לפעילות מוכרת ואהובה על כולם ובהתאם לכך הם החלו לצמוח בכל מקום. לכן, כדי ליהנות הנאה מלאה ולהצלחת האירוע, חפשו חדר בריחה מומלץ שאנשים היו בו ונהנו.

    אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר כיום היא חדר בריחה. חדר בריחה מספק את החוויה הייחודית ביותר לכל אדם ולא משנה מהו גילו. ניתן למצוא כיום חדרי בריחה המיועדים לכל המשפחה כך שגם ילדים יכולים להנות מהם, חדרי בריחה המיועדים לילדים, חדרי בריחה לבני נוער וחדרי בריחה למבוגרים. כלומר, כל אדם שמעוניין כיום להנות מהחוויה של חדר בריחה יכול פשוט לבחור את החדר המתאים ביותר עבורו. חדר בריחה מומלץ על ידי רבים שביקרו בו, הוא בהחלט חדר בריחה שכדאי לנסות אותו.

    מהו חדר בריחה?

    חדר בריחה הוא חדר אטרקטיבי ביותר אשר מבוסס על עלילה כלשהי. מי שנכנס לחדר הבריחה יתמודד בחדר עם משימות שונות וכן עם חידות שונות אשר יובילו אותו לפתרון התעלומה אשר עומדת במרכז חדר הבריחה. המטרה היא כמובן לפתור את התעלומה המדוברת עוד טרם עובר הזמן אשר הוקצב לצורך פתרון התעלומה. בתום הזמן החדר ייפתח. חדר בריחה צריך להיות מאתגר אך בד בבד החידות והמשימות צריכות להיות כאלה שיתאימו לגילאי המשתתפים בחדר הבריחה על מנת שהם יעניקו חווית הצלחה. חדר בריחה מספקת חוויה מדהימה לכל אדם שאוהב מסתורין, אתגרים ועוד. כמובן שלא כדאי לבחור בכל חדר בריחה אלא בחדר בריחה מומלץ בלבד.

    חדר בריחה מומלץ לחוות בו את ההרפתקה שלכם

    האם אתם מחפשים להיחלץ מתוך חדר חשוך עם מוזיקה מקפיצה ברקע? או דווקא מחפשים הרפתקה הקשורה לדמויות מצוירות אהובות כמו בוב ספוג? חדר בריחה מומלץ יספק לכם מגוון אפשרויות כשהבחירה צריכה להתחשב בכל המשתתפים. אם זוהי משפחה עם ילדים בכל הגילאים, קחו בחשבון את דרגת הקושי שבה גם הילד הקטן לא ירגיש מתוסכל ויהיה בעניינים אך גם הגדולים (כולל אתם) יהנו מאתגר. חדר בריחה מומלץ לילדים בתוך מתחם אסקייפלנד הוא בוב ספוג, במיוחד לילדים קטנים יותר האוהבים את הדמות. לגדולים מומלצים החדרים המאתגרים יותר כמו חדר האוצר הלאומי או מבוך האוצרות של ג'ק. אם זהו חדר בריחה מומלץ תוכלו גם להתייעץ עם הצוות מהו החדר המתאים לכם.

    חדר בריחה לאירוע בלתי נשכח

    אם כשהילד קטן מסתפקים באירוע יום הולדת בבית עם משחקים פשוטים או יום הולדת משפחתית בבית או בגינה, עם הזמן מחפשים עניין ופעילויות שיתנו ערך מוסף  מעבר לעצם המפגש וציון האירוע. חדר בריחה מומלץ מספק לכם גם וגם: הרפתקה מאתגרת ומגבשת בה תוכלו להתנתק למשך שעה מכל המוכר והידוע לכם ומיד אחריה חדר VIP לנוח בו, להירגע, לאכול עוגה או כל כיבוד אחר וליהנות מן הביחד. חפשו חדר בריחה מומלץ לקבוצות עם מספיק מקום כך שגם קבוצה גדולה כמו משפחה מורחבת או כיתה תוכל ליהנות ללא צפיפות. אנו באסקייפלנד ערוכים להכיל 120 איש כשכל קבוצה או משפחה תיהנה מן הפרטיות שלה ותוכל לחגוג בכיף.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה