רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איפה אפשר למצוא חדר בריחה ליום המיוחד שלכם?

    כבר עשיתם יום הולדת סרט, יום הולדת באולינג וגם יום הולדת בפארק עם שלל פעילויות? הרעיונות לפעילות כיפית מתחילים להיגמר? אם עדיין לא בחרתם באפשרות של חדר בריחה ליום הולדת זה הזמן! חדרי בריחה הפכו לאטרקציה אמיתית ופעילות מהנה המחברת אנשים בגילאים שונים, מוציאה מהשגרה ומכניסה לתוך הרפתקה. אם זה הולדת לילדים, חדר בריחה יוציא אותם מתוך מסכים, יחבר אותם אחד עם השני, כולל עם ילדים מהכיתה שבקושי החליפו איתם מילה, כך שכולם יוצאים מורווחים והאירוע יהיה בלתי נשכח. מארגנים יום הולדת לכל המשפחה? חדר בריחה יתאים גם לאירוע עם הדודים ואפילו סבא וסבתא. אם אתם מחפשים חדר בריחה ליום הולדת באזור חיפה אנו באסקייפלנד מציעים מתחם חדרי בריחה מגוון עם הרפתקאות בדרגות קושי ובנושאים שונים.

    חדר בריחה – הנאה ואתגר שהולכים יחד

    תמיד רציתם להיות בלשים או חוקרים שמתחקים אחרי אוצר אבוד? או שהחלום שלכם היה דווקא להיות שודדים שיצליחו לשדוד אוצר ענק ולברוח מהמשטרה ברגע האחרון? בחדרי בריחה הכל מותר והכל אפשרי. חדר בריחה הוא המקום להתנתק בו מהשגרה ומכל האמצעים בהם אתם נעזרים כבר בלי לשים לב. כן, אנחנו מדברים על הנייד כמובן. אצלנו תתנתקו גם ממנו לגמרי (אל תדאגו, אפילו לא תשימו לב לכך מרוב אדרנלין). כאן יעמדו לרשותכם החשיבה, התכנון, הדמיון, היצירתיות ושיתוף הפעולה עם כל האנשים בחדר והכל כשאתם בתוך סיפור מרתק ומלהיב. מה עוד צריך ביום הולדת?

    לחגוג את ההצלחה שלכם

    מה עוד צריך? צריך גם את החגיגה שאחרי ההרפתקה. חדר כיפי ונוח לחגוג בו, לאכול עוגה, ממתקים, חטיפים וכל מה שתרצו לאכול ביום להולדת. אנחנו באסקייפלנד, בתור חדר בריחה, מעמידים לרשותכם חדר VIP נוח ומפנק בו תוכלו לאכול, לשמוח ולחגוג. בין אם זהו יום הולדת לכל הכיתה או יום הולדת עם המשפחה הגרעינית ואפילו בן/בת הזוג אצלנו תמצאו כל מה שצריך לאירוע בלתי נשכח. במקום ישנה גם קפיטריה בה תוכלו לשתות קפה מפנק של ניצחון ועמידה באתגר כנגד כל הסיכויים.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה