רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איך לבחור חדר בריחה לכל המשפחה?

    מציאת פעילות משותפת לכל המשפחה אינה תמיד משימה קלה. הבדלי הגילאים בין ההורים לילדים ואפילו בין הילדים עצמם לא מקלים על העניין. קחו גם הבדלים בתחומי עניין ובכלל העניין מורכב עוד יותר. ברוב הפעילויות בהן הנאת הילדים מובטחת, אתם, ההורים, יושבים עם הנייד ומחכים כבר לחזור הביתה. אז יש פעילות שתהיה כיפית לכולם בהבטחה. מדובר על חדר בריחה לכל המשפחה שנותן לכם כמה אפשרויות לבחירת הסיפור וההרפתקה המתאימים לכם. חדר בריחה לכל המשפחה מאפשר לכם גם לבחור את דרגת הקושי המתאימה כך שאף אחד לא יאבד עניין אלא כולם יקחו חלק פעיל באתגר ובהרפתקה. מחפשים חדר בריחה לכל המשפחה? אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה הגדול בצפון עם חמישה חדרים שונים שבכל אחד מחכה סיפור מלהיב ומשימות מסוגים שונים.

    חדר בריחה לכל המשפחה- גם לאירוע חגיגי

    מחפשים דרך מעניינת לחגוג יום הולדת? עייפתם מלהזמין את כולם אליכם לעוד ישיבה במרפסת או בגינה? אפילו בתי הקפה והמסעדות מיצו את עצמם? חדר בריחה לכל המשפחה הוא גם דרך נהדרת לחגוג יום הולדת עם המשפחה המורחבת. אנו יכולים להבטיח לכם שגם סבא וסבתא יקבלו אדרנלין ויתרגשו להתחקות אחר אוצר מלפני מאתיים שנה שעשוי לשנות את פניה של ארה"ב או לשדוד אוצר ממחסן סודי ולברוח מהמשטרה. אין ספק שההרפתקה והיציאה מהשגרה ומהמציאות תוריד מהם פתאום כמה שנים. כך גם דודים שנראים לכם יבשים ברוב המצבים וכמובן בני דודים שרק מחכים ליום הולדת עם הרפתקה. אז כשיום ההולדת הבא מתקרב אתם כבר יודעים מה לעשות. חדר בריחה לכל המשפחה הוא המקום לחגוג בו.

    לקבל אתגר ומשימות אך גם כיף ופינוק

    חדר בריחה לכל המשפחה הוא לא רק מקום לפעילות מאתגרת אלא גם מקום מעולה לחגוג בו. אצלנו באסקייפלנד חדר VIP המתאים גם לקבוצות גדולות כמו משפחה מורחבת או חברים. במקום תקבלו את כל התנאים לשבת בכיף, לחגוג, לאכול, לשיר או כל דבר שמתחשק לכם. אין ספק שאחרי הרפתקה בה הצלתם אוצר, יצאתם ממבוך או החזרתם את המתכון הסודי למסעדה של בוב ספוג מגיע לכם לחגוג כמו שצריך. רוצים חדר בריחה לכל המשפחה לחגוג בו יום הולדת, בר/ת מצווה או כל אירוע חגיגי? אנו באסקייפלנד כאן לרשותכם עם שלל הרפתקאות.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה