רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איפה אפשר לחגוג יום הולדת
    או ערב חברה מגבש?

    בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים לומדים להכיר את היתרונות שיש בחדרי בריחה בחיפה והסביבה. חדרי הבריחה הפכו להיות אהובים כל כך דווקא בגלל שהם כל כך שונים מצורות בילוי אחרות שהתרגלנו אליהן עד היום. במקום לשבת על כוס קפה או לצאת לשתות בירה ביום שישי בערב, אתם יכולים לקחת את החבר'ה ולהפעיל את הראש במסע בעולם מושקע ומעוצב בכל הפרטים הקטנים. היתרון הגדול אשר בגללו כולם רוצים להגיע ולהתנסות בחדרי בריחה בחיפה טמון דווקא באותם סיפורי מסגרת, שמלווים את השחקנים כבר מרגע הכניסה למתחם.

    חדרי בריחה בחיפה יכולים להוות ללא ספק את ההתאמה המושלמת לכל סוג של אירוע, זאת לרבות:

    • יום הולדת – באירוע יום הולדת לילדים אתם יכולים ליצור שילוב מעניין מאוד בין חגיגה מיוחדת לבין פיתוח יכולות חשיבה והתנסויות שונות מהרגיל. זכרו כי חדר בריחה ליום הולדת יכולים להתאים בצורה מרשימה גם לימי הולדת לחבר'ה מבוגרים יותר שנהנים מפתרון חידות מאתגרות.
    • מסיבות חברה – בעלי חברות רבים רוצים להוציא את העובדים שלהם מהשגרה. ובשביל זה מוכנים להשקיע משאבים רבים על מנת לקחת אותם לחדרי בריחה מעניינים אשר יבטיחו חווית גיבוש יוצאת דופן.
    • בילוי חברתי – אם כבר נמאס לכם מביקור בפאב השכונתי בכל יום שישי מחדש, הרי שחדרי בריחה בחיפה מאפשרים לכם למצוא מפלט מהשגרה ועדיין ליהנות ביחד עם כל החבר'ה.

    חדרים שמתאימים לכולם

    כיום, ישנם חדרי בריחה בחיפה שמתאימים לכל הגילאים ולכל תסריט וסיפור שאתם אוהבים. בין אם אתם רוצים למצוא את הקוד של דה וינצי ובין אם אתם מעוניינים להציל מטוס מהתרסקות, כל אחד ואחד מכם יכול לקחת חלק בהרפתקה שנקראת חדר בריחה. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לבלות בצורה קצת אחרת או לאפשר לעובדים בארגון שלכם להנות מיום גיבוש מיוחד ושונה, הוא למצוא את חדר הבריחה מתאים לכם. אסקייפלנד, מתחם חדרי בריחה לקבוצות בצפון, משפחות וילדים שמחים לעמוד לרשותכם ולהציע מגוון רחב של חוויות מרתקות ומאתגרות במיוחד.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה