רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איפה יש חדר בריחה מומלץ למשפחות?

    חדר בריחה הפך להיות בילוי כיפי ואהוב על כולם. הוא חצה גילאים ומשותף לילדים, נוער, מבוגרים וגם מבוגרים יותר. לכן חדר בריחה מומלץ למשפחות המחפשות דרך כיפית, מקורית ומהנה לחגוג בה יום הולדת או אירוע אחר. חדר הבריחה הוא מקום להתנתק בו מן המציאות הרגילה, הוא נותן הזדמנות גם לצעירים יותר להוביל ולהראות את יכולותיהם. חדר בריחה מומלץ למשפחות כולל מגוון משימות ורמזים כך שכל אחד יכול לקחת חלק בסוג המשימה שהוא טוב בו או מעניין אותו במיוחד, בין אם זהו פאזל, כתב חידה או רמז אחר שיש לפענח. אסקייפלנד הוא חדר בריחה מומלץ למשפחות בצפון בו תמצאו מספר חדרים עם סיפורים שונים ומשימות בדרגות קושי שונות.

    איך לבחור חדר בריחה מומלץ למשפחות?

    כשמחפשים חדר בריחה מומלץ למשפחות כדאי לקחת בחשבון כמה דברים. חדרי בריחה מותאמים לכמויות שונות של אנשים. חדר בריחה מומלץ למשפחות מורחבות צריך להיות מרווח מספיק ועם משימה מורכבת כך שכולם יקחו חלק. אם זו משפחה גרעינית אפשר לבחור חדר קטן יותר עם משימה מורכבת פחות. דבר נוסף הוא רמת הקושי. אם זו משפחה עם ילדים צעירים, מומלץ לבחור חדר בו רמת המשימות תתאים גם לגדולים וגם לקטנים. דבר נוסף הוא סגנון ההרפתקה או הסיפור. חדר בריחה מומלץ למשפחות מציע מספר סגנונות כמו הרפתקה לחובבי היסטוריה וסיפורי הרפתקאות, הרפתקה לחובבי אקשן וסיפורי פשע, הרפתקה לצעירים המבוססת על דמויות מצוירות אהובות.

    חדר בריחה- למשפחות ולקבוצות אחרות

    חדר בריחה הוא אפשרות בילוי לא רק למשפחות אלא גם לסוגים אחרים של קבוצות. למשל, חברות רבות בוחרות לקיים את יום הגיבוש שלהן בחדר בריחה, או שהוא מהווה חלק מיום גיבוש הכולל כמה אטרקציות. חדר בריחה מומלץ למשפחות יכול בהחלט להתאים גם לקבוצות כמו צוות בעבודה ואם זהו מתחם גדול כמו אסקייפלנד הוא יוכל להכיל גם כמות של עובדים בחברה קטנה או משרד (עד 120 איש). האתגר דורש שיתוף פעולה, חשיבה מחוץ לקופסה, תקשורת טובה ויכול לתת מקום גם לעובדים שלרוב בולטים פחות. בין אם אתם משפחה קטנה, מורחבת, זוג או צוות עובדים, אנו באסקייפלנד מחכים לכם עם שלל תעלומות או משימות שיש לפצח.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה