רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    אסקייפ רום בקריות

    לאילו קבוצות מיועד אסקייפ רום בקריות? האם חווית אסקייפ רום בקריות כוללת חדרי בריחה נעולים? נדמה כי הטרנד אודות חדרי בריחה בישראל, לא רק תופס תאוצה מיום ליום, אלא גם עתיד להישאר אתנו עוד שנים ארוכות. אסקייפ רום בקריות מיועד עבור מגוון רחב של אנשים, כמו גם סוגי אירועים שונים. באפשרותנו להציע לך ימי גיבוש חווייתיים, אירועי חברה שונים, ימי הולדת, בילויים אטרקטיביים למשפחתך או לחברייך, דייטים מרגשים, כנסים, בר-מצווה או בת מצווה, אירועים לחיילים ועוד. אם ברצונך בחדרי בריחה נעולים, יש להתייעץ אתנו טרם הגעתך.

    מה זה אסקייפ רום?

    באפשרותנו להציע לך את חדרי הבריחה מהמובילים בישראל, כל חדרי הבריחה במתחם שלנו הם חדרים בלעדיים ומקוריים. הקונספט העומד מאחורי אסקייפ רום בקריות הוא לא רק חדר בריחה הכולל משתתפים נוספים הנדרשים לפתור תעלומות ומשימות מאתגרות, אלא גם ובעיקר להעניק לכל משתתפי המתחם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת באמצעות 6 חדרי בריחה שונים הממוקמים בשטח מעוצב הנפרש על גביי 700 מטרים המסוגל להכיל עד 50 שחקנים בו זמנית!

    האם עליי להיות בעל ידע מסוים כדי להשתתף בחוויית האסקייפ רום בקריות?

    לא מעט אנשים עשויים להירתע ואף להילחץ אודות המחשבה על חדר בריחה. "לברוח ממה?" "ממי?" ו"למה?", אלו השאלות הראשונות אשר כל אדם עשוי לשאול את עצמו מרגע שהוא נתקל בצמד המילים, "חדר בריחה". אין סיבה לחשש, כמו שלא קיימת אף סכנה ממשית. בניגוד למשחקים אחרים, כמו "פיינטבול", פה לא יורים עלייך ואין לך אף אמצעי הגנה. יש אך ורק את יכולת ההבחנה שלך, כמו גם שימוש באינסטינקטים והחושים שלך. מדובר במשחק חברתי, הרפתקה אמתית המיועדת עבור קבוצות שונות ולרוב לאנשים בגילאי 12-35.

    האם עליי להיות בעל כושר פיזי מסוים כדי להשתתף בחווית האסקייפ רום בקריות?

    זאת שאלה טובה אשר התשובה עלייה פשוטה עוד יותר. חדרי הבריחה בישראל הידועים כמו-כן בשמות רבים ומגוונים, כגון: אקזיט רום, צ'לנג' רום, אסקייפ רום, קווסט רום ועוד, אינם דורשים כושר גופני או כושר פיזי מסוים. עלייך להבין כי כל חדר בריחה עשוי להימשך בערך כ-60 דקות, ועיקר הפעילות באה לידי ביטוי בשיתוף הפעולה שלך עם משתתפים אחרים, כמו גם שימוש בכלים השונים הנמצאים בחלל החדר. המשימות אינן מאתגרות מבחינה פיזית אך עלייך להיות מודע לעובדה כי הנך עשוי להידרש למיומנויות מוטוריות קלות העשויות לכלול הרמת והזזת חפצים ואובייקטים שונים הנמצאים בתוך חדר הבריחה.

    איך מזמינים מקומות ל-Escape Room?

    המתחם ממוקם באזור צפון הארץ ומיועד עבור כל תושבי ישראל. אנו נהנים לארח קבוצות אנשים שונות המגיעות אלינו מאזור המרכז,

    אזור מישור החוף, השפלה, אזור ירושלים, אזור הדרום ומקומות נוספים בישראל.

    אם ברצונך בחוויה עוצרת נשימה על טהרת חדרי הבריחה מהמובילים בישראל, באפשרותך ליצור עמנו קשר

    ברגעים אלו ממש דרך אתר הבית שלנו, ואנו נשמח להתאים עבורך אסקייפ רום בקריות – ושיהיה

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה