רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדר בריחה למשפחות

    אתם עם מספר חברים אחרים בחדר ויש לכם 60 דקות בתוך חדר נעול. כל הטכנולוגיה והפלאפונים שלכם נשארו מאחור, אתם מבודדים מהעולם ויש לכם רק את החדר, את המוח ואת הידיים שלכם בשביל למצוא את דרככם החוצה. אם הייתם פעם בחדר בריחה אתם בטח יודעים איך מרגיש האדרנלין של להיות נעול בחדר סגור עם שעון מתקתק כשכל מה שיש לכם הוא דחף עז להוכיח את עצמכם. הריגוש הנפלא הזה של לפתור חידה ולעבור לאחרת והריגוש הגדול עוד יותר של לסיים את כל המשימות לפני הזמן, זו חוויה שאין שנייה לה.

    הקונספט של אסקייפ-רום נוצר לראשונה ביפן, החל לתפוס תאוצה באסיה ומשם התפשט לשאר העולם. גם בישראל הטרנד הזה הפך לפופולרי ביותר ובאופן טבעי, חדרי בריחה בכל הרמות החלו להיפתח ברחבי הארץ. חדר הבריחה מאפשר לכם להרגיש בסרט שתמיד רציתם להיות בו: בלשים, פותרי פאזלים, או דמויות ממשחקי מחשב. אסקייפ-רום מאפשר לכם להשתמש בחדות שלכם תוך כדי עבודת צוות ולהשתתף במשימה שכאילו יצאה מסרט. חלקכם תצליחו לצאת בזמן מחדר הבריחה וחלק לא, לא תדעו עד שלא תנסו.

    האם אסקייפ רום מתאים גם לילדים? האם הם ייהנו מהחוויה? התשובה היא בהחלט כן ואולי אפילו יותר. ילדים רק מחכים שהסיפורים שהם קוראים ורואים בסרטים והדמויות שהם מדמיינים יתגשמו בעולם האמיתי. בשביל ילדים זה כמו חלום שהתגשם. אם אתם מחפשים חוויית אסקייפ רום למשפחה בצפון אנחנו ב- "אסקייפלנד" מחכים שתבואו.

    היום, לא צריך לנסוע למרכז כדי ליהנות מאסקייפ רום איכותי. "אסקייפלנד" בחיפה הינו אחד ממתחמי הבריחה המובילים בארץ המכיל שלושה חדרי בריחה ושני מבוכי אסטרטגיה. אם אתם מעוניינים לאתגר את עצמכם, אנחנו ב"אסקייפלנד" מפעילים אסקייפ רום למשפחות בצפון ברמה גבוהה המתאים לכל אירוע. מעוניינים לארגן יום כיף בצפון למשפחה? צרו איתנו קשר

    "באסקייפלנד" – אנחנו מציעים אתגרים קבוצתיים ואתגרים תחרותיים לכל אירוע ומתחייבים להעניק לכם חוויה מרתקת שמתאימה לכל גיל ולכל קבוצה. חדר בריחה הוא חוויה המגבשת בין אנשים, מושלמת לימי הולדת, חגיגות משפחתיות וערבי חברה.

    חדר בריחה למשפחות

    חדר בריחה למשפחות בחיפה

    בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מעוניינות לבלות זמן איכות משפחתי בצורה שהיא שונה ומאתגרת מהרגיל. במקום ללכת לסרט או לצאת לבילוי בפארק ליד הבית, אתם יכולים לקחת את הילדים וביחד איתם להגיע לשעת משחק בתוך חדר בריחה למשפחות. חדרי הבריחה של אסקייפלנד זמינים למשפחות ומציעים לכם לקבל שעה שבה אתם לומדים איך להתנהל כמשפחה ומתמודדים עם משימות ואתגרים שונים יחד. כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי למצוא את חדר הבריחה המושלם לכל המשפחה יהיה להתמקד בגילאי הילדים שלכם ובתחומי העניין שלכם.

    איך לבחור חדר בריחה למשפחות?

    בשביל לבחור חדר בריחה למשפחות, אתם צריכים לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים שיכולים להשפיע על ההנאה שלכם מהמשחק כולו:

    • התאמה לתוכן – כאשר אתם משחקים בחדר בריחה עם ילדים צעירים או עם בני נוער, חשוב מאוד למצוא נושא מעניין לחדר הבריחה. אם סיפור מסגרת של חדר הבריחה לא יעניין את הילדים, הם לא רצו לשתף איתם פעולה במשחק וכל יום הפעילות שלכם בעצם ייהרס.
    • גילאי הילדים – כמובן שלגילאי הילדים יש משמעות גדולה מאוד בכל הנוגע לחדר בריחה. אם אתם לוקחים ילדים צעירים מידי שלא יכולים להתמודד עם המשימות, הם כנראה היו לכם לאתגר גדול יותר ולא יצליחו ליהנות מהמשחק שהיה אולי יכול היה להתאים לרמתם ולגיל שלהם.
    • רמת קושי – רמת אתגר שהמשחק מציב לילדים תלויה בחידות ובמשימות השונות. וודאו כי אתם בוחרים בחדר בריחה אשר רמת הקושי שבו מתאימה גם להורים וגם לילדים שלכם.

    חדר בריחה למשפחות אסקייפ לנד חיפה

    חדר בריחה למשפחות בצפון – חוויה משפחתית יוצאת דופן

    חדר בריחה למשפחות מציע לכל משפחה ליהנות מחוויית המשחק הייחודית לה. הדינמיקה המשפחתית תבוא לידי ביטוי בשעה שאתם מצליחים לפתור את כל המכשולים והאתגרים עד לפתיחת דלת חדר הבריחה. אז אם גם אתם רוצים ליהנות מחוויה משפחתית מיוחדת ויוצאת דופן, הנכם מוזמנים ליצור קשר על אסקייפלנד כבר היום וליהנות ממגוון רחב של חדרי בריחה מרתקים ומאתגרים.

    חדר בריחה לכל המשפחה

    משפחות רבות שאוהבות את האתגרים ואת החוויות הלא שגרתיות, מוצאות את עצמם בשנים האחרונות מתאהבות באחד הטרנדים המסקרנים והמיוחדים ביותר- חדר בריחה לכל המשפחה. ישנם חדרי בריחה אשר מאפשרים לכל אחד ואחת מהמשתתפים להביע את יכולותיהם ולקחת חלק בתהליך הפיצוח של המשימות בחדר הבריחה. גם אם מדובר במשפחות עם ילדים קטנים, הרי שהן יכולות למצוא את חדר הבריחה ולשתף את כל הילדים בפעילות המיוחדת הזו.

    שלושת כללי הברזל לבחירת חדר בריחה לכל המשפחה

    אם אתם רוצים לקחת את הילדים שלכם להתנסות בחדרי בריחה לכל המשפחה בפעם הראשונה, אתם חייבים להבין קודם כל מה הם הדרישות שלכם מחדר הבריחה. חשוב להתייחס לשלושה פרמטרים בשעה שאתם מדברים עם מפעיל חדר הבריחה:

    • גיל – גילם של הילדים הצעירים ביותר הוא חיוני על מנת להבין האם חדר בריחה מתאים להם בכלל. ישנם חדרי בריחה לכל המשפחה אשר מספרים סיפור שיכול להיות מעט מפחיד לילדים קטנים. לכן, חשוב יהיה לוודא כי חדר הבריחה הנבחר יתאים גם לקטנטנים, הן מבחינת הסיפור והן מבחינת היכולת שלהם לזהות רמזים בחדר.
    • עצמאות – במהלך השהייה בחדר הבריחה חשוב לאפשר לילדים להסתובב בחופשיות ולהתנסות בכל העזרים והחפצים הממוקמים בחדר הבריחה.
    • עניין – סיפור המסגרת של חדרי בריחה לכל המשפחה חייב לדבר דווקא לילדים הצעירים שבחבורה. אם הם לא התעניינו בסיפור, הם כנראה לא ישתפו פעולה ויהיה להם מאוד קשה להעביר את השעה הזו מבלי להפריע לכם. לכן, מומלץ לספר להם מראש לאן הולכים ולתאר בקצרה את הסיפור של חדר הבריחה על מנת ליצור עניין בנושא.

    חדר בריחה לכל המשפחה – בוחרים יחד לעולם שכולו דמיון וחיפושים

    חדר בריחה לכל המשפחה מאפשר לכם להיכנס לשעה אחת ליקום אלטרנטיבי בו אתם יכולים לנצל את כל היכולות שלכם ולהשתמש בדמיון על מנת לפתור תעלומה מסקרנת או להצליח לפצח משימה מיוחדת. בשעה שכל המשפחה לוקחת חלק במשחק, אין ספק כי אתם תעמדו בפני חוויה שיכולה להיות מאוד מגבשת וייחודית לכם כמשפחה וכהורים. צרו קשר עם אסקייפלנד כבר היום וקבלו פרטים נוספים בנושא.

    חדר בריחה מומלץ למשפחות

    חדר בריחה מומלץ למשפחות

    כשאתם רוצים ללמד את הילדים שלכם כמה לקחים חשובים לחיים אתם בדרך כלל לוקחים אותם למקומות חינוכיים בהגדרה. אבל היום יש דרכים הרבה יותר מעניינות ומרתקות ללמד ילדים את השיעורים החשובים ביותר, דוגמת עבודת צוות או פתרון בעיות. חדר בריחה מומלץ למשפחות יכול להיות כיתת לימוד חווייתית ובלתי נשכחת, אשר הופכת במרוצת השנים לחלק אינטגרלי מהחיים המשפחתיים שלכם. כל בני המשפחה יכולים למצוא את עצמם לוקחים חלק בחיפוש אחר מטמון מיוחד או בפתרון אתגרים ובעיות, כך שבסופו של דבר כל אחד מבני המשפחה תורם את חלקו להצלחה הכללית ולומד כיצד להתנהל במערכה המשפחתית תחת לחץ הזמן של חדר בריחה.

    חדר בריחה מומלץ למשפחות – הגיל כן קובע

    אם אתם רוצים לקחת את המשפחה שלכם לחדר בריחה מומלץ למשפחות, אין זה מומלץ לבחור פשוט בחדר רנדומלי. דווקא כאשר מדובר במשפחות עם ילדים חשוב יהיה לבדוק מספר נקודות חשובות אל מול מפעיל חדר הבריחה.

    ראשית, ודאו האם חדר הבריחה יכול להכיל ילדים, ומאיזה גיל. ילדים צעירים מאוד יכולים להיבהל מהתפאורה של חדר הבריחה או לא להצליח לאתר את הרמזים אשר ממוקמים מעל לקו הראייה שלהם.

    חדר בריחה מומלץ למשפחות הוא חדר בריחה שהתוכן שלו מתאים גם לילדים. חדר בריחה שהנושא המרכזי שלו יהיה סרטי ילדים ואנימציה יכול בהחלט להיות מתאים לכל המשפחה. מראש חשוב לבחור את החדרים אשר פונים לקהל הזה ומתאימים לקבוצות הגיל בה נמצאים הילדים שלכם.

    חדרי בריחה מומלצים למשפחות

    אם אתם משלבים את הילדים שלכם בגיל צעיר מאוד בעולם חדרי הבריחה, אתם בעצם מגלים להם דרכים מיוחדות בעזרתן יוכלו ללמוד על עצמם ועל המשפחה שלהם. חדר בריחה בבסיסו, הוא חדר משחקים גדול ומורכב מאוד אשר בעל משמעות רבה, והוא יכול להוות כלי חינוכי ייחודי בשעה שבוחרים אותו בצורה הנכונה. אתם יכולים ללמד את הילדים שלכם מהי עבודת צוות וכיצד נראית חברות אשר יוצרת שיתופי פעולה לפתרון בעיות שונות. צרו קשר עם אסקייפלנד כבר היום ותוכלו ליהנות ממגוון רחב של חדרי בריחה מעניינים ומאתגרים.

    חדרי בריחה משפחתיים

    חדרי בריחה משפחתיים

    אחד הדברים המיוחדים ביותר שיש בילדים קטנים הוא יצר הסקרנות הבלתי נגמר שלהם שמניע אותם לחקור בכל עת את העולם. מסיבה זו בדיוק משפחות רבות מעוניינות להציע לילדים שלהם כר פורה לפיתוח יכולות החשיבה עצמאיות שלהם ובוחרות לעשות זאת בעזרת חדרי בריחה משפחתיים שמעצימים את האתגרים. חדרי בריחה ייחודיים אלו מאפשרים להורים ולילדים להיכנס לעולם שכולו דמיון למשך שעה שלמה ולרדוף אחרי אוצר נעלם או להציל ספינה טובעת רק בעזרת יצר הסקרנות והרצון לפתור חידות. כל המשתתפים במשחק חייבים לאחד כוחות להירתם ביחד למשימה על מנת לפתוח את דלת חדר בריחה בזמן ולהצליח לנצח במשחק.

    חדרי בריחה משפחתיים שמספקים לכם שעות של כיף

    כאשר אתם רוצים להגיע למשחק בחדרי בריחה משפחתיים, ויש לכם ילדים קטנים שאתם רוצים לצרף חשוב לוודא שהחדר מתאים להם בדיוק כמו לילדים גדולים. זכרו לוודא את הגורמים הבאים על מנת להבטיח התאמה נכונה:

    • סוג המשימה –  במידה ומדובר במשימה מפחידה אשר כוללת תוכן שלא מתאים לילדים הקטנים, יכול להיות שכדאי יהיה לוותר עליו ולמצוא במקומו חדר מעניין לא פחות אשר תוכנו מתאים גם לקטנים.
    • העלילה – סיפור העלילה בחדרי בריחה משפחתיים חייב להיות סיפור פשוט מאוד שיקלע בדיוק לעולם התוכן של הילדים. אם הם לא יבינו את העלילה יהיה להם קשה מאוד לשתף איתכם פעולה ולהצטרף למסע.
    • התאמה לגילאים – בחדרי בריחה משפחתיים חשוב שתהיה התאמה גם ברמה הפיזית לילדים. אתם רוצים לאפשר לילד להיות עצמאי בשטח ולחקור את חדר הבריחה בעצמו, על מנת לפתח את יצר הסקרנות שלו. אם הרמזים לא יהיו ממוקמים בגובה העיניים של הילדים, יהיה להם קשה מאוד לעשות זאת.
    • זמינות – חדרים למשפחות חייבים להיות זמינים בשעות בהם הילדים ערים. באמצע השבוע, אתם רוצים חדר שיהיה פעיל אחר הצהריים ובשבתות לאורך כל היום.

    חדרי בריחה משפחתיים בצפון

    יציאה משפחתית לחדר בריחה יכולה להיות חוויה מצחיקה מאוד אם רק תתנו לרוחות לזרום ותאפשרו לכל אחד מבני המשפחה לקבל את המקום שלו. הרמוניה בין כל השחקנים היא המפתח להצלחה בחדר בריחה ובייחוד כאשר מדובר בילדים שרוצים להוביל להניע תהליכים אתם חייבים לקחת צעד אחורה ולתת להם את ההזדמנות לקחת חלק במשחק. לקבלת פרטים נוספים והיכרות עם החדרים המהנים ביותר, צרו קשר על אסקייפלנד.

    אסקייפ רום למשפחות

    אסקייפ רום למשפחות

    אם עד היום יצאתם עם המשפחה רק לפארקים או למסלולי טיולים בטבע, הרי שכיום מתחמי אסקייפ רום למשפחות מאפשרים לכם ליהנות מחוויה משפחתית גם במתחם העירוני. חדרי הבריחה שמתאימים גם למשפחות עם חדרים מעוצבים בצורה מיוחדת ומזמינים את הילדים וההורים להתנסות בפתרון אתגרים, מכשולים ומבוכים עד ליציאה מחדר הבריחה בתוך טווח השעה הרצוי. משפחות שרוצות לבלות את אחר הצהריים ביחד במתחם חדרי בריחה מיוחדים, יכולות להרוויח לא רק חוויה מרגשת אלא גם גיבוש משפחתי מיוחד במינו שמאפשר לכם ללמוד מה היכולות של כל אחד מבני המשפחה. צרו קשר עם אסקייפלנד לקבלת פרטים נוספים.

    איך לבחור אסקייפ רום למשפחות?

    כדי לבחור אסקייפ רום למשפחות, אתם חייבים לקחת בחשבון את העובדה שאתם מגיעים עם ילדים קטנים למתחם. לכן חשוב מבעוד מועד להבין מה הם הצרכים של הילדים ובהתאם לבחור את החדר. ניתן להחליט על חדר בריחה בהתאם לארבעה פרמטרים:

    • רמת האתגר – חדרים מסובכים מאוד כנראה לא יתאימו לילדים קטנים. ריבוי המשימות כמו גם הקושי להבין את המוטל עליהם יכול לבלבל את הילדים לגרום להם להפסיק לשתף פעולה עם המשחק.
    • גילם של הילדים – ישנם חדרים שלא מתאימים לילדים רק בגלל העיצוב של החדר והסיפור שמוצג בו. חדר שיכול להפחיד את הילדים עלול להיות חדר בעייתי ולכן כדאי לוודא מראש שהעיצוב של החדר מתאים לכולם.
    • היכולות הפיזיות של הילדים – אם הילד לא יכול להגיע לאחד המדפים בחדר או אם הוא לא רואה את הרמזים שמונחים על השולחן הגבוה, הוא בעצם לא משחק. כך שהוא בעצם לא נהנה מכל היתרונות שיש בחדר הבריחה. לכן, מומלץ לוודא שהחדר מותאם ונגיש גם לילדים קטנים.
    • תחומי העניין – כשאתם מגיעים למתחם אסקייפ רום למשפחות, אתם רוצים להיכנס לחדר בריחה שיעניין את הילדים ויגרום להם לשתף פעולה. לכן, מומלץ לבחור סיפור רקע שדומה לעולם התוכן של הילדים ויעודד אותם לשחק יחד איתכם.

    חדר בריחה לכל המשפחה

    אסקייפ רום למשפחות – יוצאים לבילוי משפחתי קצת שונה מהרגיל

    בניגוד לכל מה שחשבתם עד היום על בילוי משפחתי, אסקייפ רום למשפחות מציע לכם חוויית בילוי שמשלב את גם יכולות קוגניטיביות וגם עבודה בצוות. בתור משפחה, אתם לומדים להכיר את היכולות של כל אחד מבני הבית ואיך אילו משתלבות לכדי הצלחה משותפת. אסקייפ רום למשפחות הוא חוויה אשר יכולה ללוות אתכם לעוד שנים רבות וללכד את המשפחה כולה.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה