רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    אקזיט רום בחיפה

    האם אקזיט רום בחיפה כולל מתן הסברים טרם תחילת המשחק? האם יש חוקים או כללים כלשהם המגבילים את השתתפותי בחוויית אקזיט רום בחיפה? הרעיון הטמון בבואך לשחק באחד מחדרי הבריחה אשר ברשותנו מכיל עלילה מרתקת אשר משפיעה על כל חווית המשחק, ולמעשה יוצרת את האפקט הייחודי עבור כל חדר בריחה באשר הוא. כל עלילה, כמו כל סיפור העומד מאחורי חדרי הבריחה השונים עשויים להשפיע על החלטתך בבחירת סוגי חדרי הבריחה השונים אשר יש ביכולתנו להציע לך. לפני כל כניסה אל תוך אקזיט רום בחיפה, אנו נסביר ונגדיר לך בדיוק מה עלייך לעשות ומהי משימתך מהסיבה הפשוטה שכל חדר בריחה בישראל עשוי להיות בעל כללים משתנים.

    כיצד בוחרים אקזיט רום בחיפה?

    ההמלצה הטובה ביותר לבחירת חדר בריחה מוצלח עשויה להיקבע על פי מספר פרמטרים מתבקשים, כגון: רמת הקושי של אקזיט רום בחיפה. בין אם יש לך ניסיון וחווית חדרי בריחה בישראל בעבר, ובין אם זאת הפעם הראשונה שלך, כל אקזיט רום עשוי לנוע בין רמות קושי שונות ומכאן יש ביכולתך להגיע אל רמת הסיפוק הגבוהה ביותר, וליהנות מחוויה המותאמת במיוחד עבורך. כמו-כן, חלק מהמשתפים עשויים לבחור את חדרי הבריחה על פי גילאי השחקנים השונים. באפשרותנו להציע אקזיט רום בחיפה לגילאי 12-35. כמו-כן, מומלץ להתייעץ אתנו בכל שלב בנושא הגיל על מנת שנוכל להתאים לך את חדר הבריחה המועדף עלייך ביותר.

    כיצד אקזיט רום בחיפה מורכב מבחינת פתרון החידות והתעלומות המצויות בו?

    בין אם מדובר בצ'לנג' רום המכיל תעלומות וגילוי סודות נסתרים, ובין אם מדובר בקווסט רום המכיל פתרון חידות

    ושיתוף פעולה סיסטמתי בין המשתתפים השונים, חדרי הבריחה בישראל עשויים להיות מורכבים

    מפתרון התעלומות באמצעות סדר כרונולוגי או באמצעות משחק מקבילי.

    כדי לעבור למשימה הבאה, עלייך לפתור משימה מסוימת כאשר חדר הבריחה בנוי ממשחק המושתת על פי סדר כרונולוגי.

    חדרי בריחה עשויים לכלול משימות וחידות שונות בכל זמן נתון ופתרון התעלומה אינו תלוי בפתרון תעלומה אחרת.

    רצוי להתייעץ אתנו טרם הגעתך על מנת שנוכל להמליץ ולהציע לך את החוויה של חדר הבריחה לפי העדפותייך האישיות.

    חדרי בריחה מהמובילים בישראל

    6 חדרי הבריחה הבלעדיים והמקוריים אשר יש באפשרותנו להציע לך ממוקמים במתחם מפואר ומעוצב על ידי טובי האדריכלים בענף. המתחם נפרש על פני שטח עצום של 700 מטרים, וכמות המשתתפים אשר יכולים לשחק בו זמנית עומדת על 50. באפשרותנו להציע לך חדרי בריחה עבור סוגי אירועים שונים, כגון: ימי גיבוש, אירועים חברתיים, ימי הולדת, בר-מצווה, בת-מצווה, כנסים, דייטים מרגשים ועוד. כל משתתפי חדרי הבריחה אשר ברשותנו יוכלו ליהנות משפע של חנייה מול הכניסה למתחם, כמו גם מקפיטריה מפנקת והנחות מסוימות עבור חיילים ועובדי מדינה. צור קשר עכשיו דרך אתר הבית שלנו ותוכל ליהנות מחוויית אקזיט רום בחיפה כמו שמעולם לא חווית!

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה