רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדרי בריחה מומלצים למשפחות – איפה אפשר למצוא?

    כל הורה יודע עד כמה זמן איכות עם הילדים הוא חשוב, כמה הוא תורם לקשר ועד כמה כדאי, גם בתוך הלו"ז הצפוף, לשלב פעילויות מהנות עם הילדים, כאלה בהן תעבדו יחד כצוות אחד, עם מטרה משותפת וכשכולכם נמצאים בדיוק באותה סירה. חדר בריחה הוא בדיוק סוג כזה של פעילות. חדרי בריחה מומלצים למשפחות הם כאלה שנותנים לכם כמה אפשרויות לבחירת החדר המתאים לכם בהתאם לרמת הקושי ולסיפור אליו אתם מתחברים. אצלנו באסקייפלנד, מתחם של חדרי בריחה מומלצים למשפחות תמצאו חמישה מחדרי בריחה המתאימים הן לילדים צעירים והן לבוגרים יותר. אם תיכנסו לאתר שלנו תקבלו תקציר על כל חדר ותוכלו לבחור את החדר שנראה לכם המרתק ביותר.

    חדרי בריחה מומלצים למשפחות לחגוג יום הולדת

    אם עייפתם מלארח את המשפחה המורחבת בכל יום הולדת של אחד הילדים או שהעניין מיצה את עצמו, חדרי בריחה מומלצים למשפחות הם דרך מרעננת וכיפית לחגוג תוך כדי פעילות מעניינת, מאתגרת ולא שגרתית. היתרון של חדרי בריחה הוא שאין צורך בכושר פיזי כדי ליהנות בהם, זאת בניגוד לפעילויות אחרות אליהן ילדים מתחברים והמבוגרים קצת פחות… עם חדרי בריחה מומלצים למשפחות, גם המבוגרים ישמחו ללכת בעקבות אוצר עתיק, לגנוב אוצר יקר מבלי להיתפס ואפילו לעזור לבוב ספוג למצוא את המתכון הסודי שנגנב אם זו בחירתו של כוכב האירוע.

    חדר בריחה לכל סוג של פעילות

    חדרי בריחה מומלצים למשפחות מתאימים גם להרכב מצומצם וגם להרכב מורחב יותר כמו המשפחה הגדולה. חשוב לבדוק שאכן חדר הבריחה שבחרתם מתאים לקבוצה. לא כל חדר יתאים לכך וכדאי לוודא זאת מראש. בנוסף בחרו את החדר לפי רמת הקושי כדי שילדים קטנים יוכלו להשתתף במשימות ולא להרגיש תסכול או שעמום (בכל זאת אתם בחדר סגור…) וכאמור תוודאו שהילד מתחבר לסיפור ההרפתקה. עדיף פשוט להכנס לאתר של אסקייפלנד ולבחור יחד איתו. לסיכום, בין אם אתם מחפשים פעילות לאחה"צ או שבת רק עבורכם, ובין אם זהו אירוע משפחתי לקבוצה גדולה יותר, חדרי בריחה מומלצים למשפחות הם דרך כיפית ומקורית לחגוג, במיוחד כשחדר VIP מרווח ונוח מחכה לכם מיד כשתסיימו את המשימה ותחלצו את עצמכם מהחדר עייפים אך מרוצים.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה