רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדר בריחה לזוג

    להנות מפעילות זוגית מאתגרת – חדר בריחה

    ישנן דרכים רבות לבלות עם בן או בת הזוג. אפשר לנצל יום חופשי לטובת ארוחה טובה במסעדת שף, לטיול רומנטי על חוף הים, לפיקניק בחיק הטבע או לארוחת בוקר משובחת מול נופי הגליל היפהפיים. אפשרות אחרת היא חדר בריחה לזוג, המהווה אטרקציה נפלאה, אותה אפשר לשלב לצד כל פעילות זוגית אחרת, שמוצעת בסביבה הקרובה או הרחוקה.

    יעד אטרקטיבי

    מחפשים דרך ייחודית לבלות זמן איכות עם בן או בת הזוג שלכם? חדר בריחה זוגי הוא הפתרון המתאים. חדרי הבריחה הם טרנד של ממש ואחת ההפעלות הפופולאריות ביותר כיום, זו המוצעת כמעט לכל הגילאים. חדר בריחה לזוג מומלץ לחפש ביעד אטרקטיבי, שיש סביבו לא מעט אפשרויות בילוי וכך לנצל את הזמן הזה לטובת יום כייף גדוש בהפעלות ובאטרקציות נהדרות.

    להתגבר על המכשול

    חדרי הבריחה מאפשרים לכם, כזוג, מלבד הזמן המשותף שאותו אתם מבלים יחדיו, לעבוד בצוות, להתמודד עם אתגרים לא פשוטים, להתגבר על מורכבויות שונות וגם לרכוש מיומנויות חשובות. בעזרת רמזים והיעד שלכם תוכלו להתגבר על המכשול ולפצח את החידה כדי לצאת מהחדר בהצלחה. חדרי הבריחה מתאימים למספר מצומצם וגם גדול יותר של אנשים. אלה יכולים להיות חדרי בריחה המתבססים על משחקי אסטרטגיה שונים, או חדרים שהם תעלומה מסתורית שצריך לפצח. כך או כך האפשרויות הן רבות ואפשר למצוא את הפתרון המתאים לאחר השוואה בין מספר חדרים שונים.

    לנצל את הסביבה

    אם אתם מעוניינים להתמקד באזור הצפון ובחיפה בפרט, תוכלו לנצל זאת לטובת ארוחה בעיר או בסביבה, ביקור בנקודות מעניינות ומיוחדות שיש לחיפה להציע ואולי, אם מזג האוויר מאפשר זאת, גם רחצה בים. חדרי הבריחה הם אטרקציה שניתן לשלב במסגרת נופש זוגי רומנטי בצפון או יום כייף עם בן או בת הזוג.

    רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם בפעילות זוגית מאתגרת ומהנה? אסקייפלנד, מתחם חדרי הבריחה המוביל באזור הצפון וגם הגדול מכולם, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת הפעילויות השונות של המקום, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-8500600.

    חדר בריחה לזוג בחיפה

    השקעה בזוגיות שלכם ממש לא חייבת לבוא לידי ביטוי אך ורק בארוחות גורמה על בסיס קבוע. במידה ואתם מחפשים אחר הדרך המיוחדת בה תוכלו לבלות בזוג, הרי שאתם מוזמנים ליצור קשר עם אסקייפלנד כבר היום וליהנות מחוויה מרתקת המתרחשת כולה בתוך חדר בריחה לזוג. טרנד חדרי הבריחה שכובש את ישראל בשנים האחרונות מתאים לא רק לקבוצות גדולות של חברים, או משפחה, אלא גם לזוגות שרוצים לאתגר את עצמם ולצאת מהקופסא עם פעילות שתפעיל את הראש ותאתגר את עבודת הצוות שלהם.

    חדר בריחה לזוג – חוויה שתוציא אתכם מהקופסה

    בכדי לבצע את ההחלטה הנכונה בעת בחירת חדר בריחה לזוג אתם צריכים קודם כל להבין אילו סגנונות של חדרי בריחה מעניינים אותכם ורק לאחר מכן אתם יכולים להתחיל לחפש את החדר הנכון לכם. ישנם חדרי בריחה שעוסקים בסיפורים היסטוריים, חדרי בריחה מפחידים יותר וגם חדרי בריחה בנושאי הרפתקאות שונות ומשונות. כשאתם באים בזוג אתם צריכים להחליט יחד על סגנון חדר הבריחה ולהתחשב אחד בשני על מנת שלשניכם יהיה מעניין ומאתגר במהלך המשחק.

    לצד העניין, שהוא אלמנט חשוב מאוד בכל תחום חדרי בריחה, מומלץ לשים לב גם לרמת הקושי של חדר הבריחה. יחד תוכלו לעבוד ולפתור גם חירות ומשימות מאתגרות במיוחד. אך חשוב יהיה להתאים את רמת הקושי של החדר לרמת הניסיון שלכם בתחום, זאת על מנת שלא להיתקל בחידות מורכבות מידי שאינן פתירות.

    חדר בריחה רומנטי לזוג בחיפה

    כל חוויה בשניים יכולה להיות מעניינת ומרגשת. אתם לא חייבים ללכת על דייטים מהפורמט הישן של ארוחת ערב במסעדה, זאת במיוחד בשעה שיש לכם את האפשרות לחזק את מערכת היחסים שלכם וללמוד איך לעבוד ביחד כצוות. חדר בריחה שמיועד כולו לזוגות מאפשר לכם לבחון את יכולות התקשורת שלכם, לפתח מערכת יחסים תקשורתית יותר וללמוד להכיר אחד את השני בשעה אינטנסיבית ומלאת עשייה. מהרגע שנכנסתם לחדר הבריחה, אתם תלויים זה בזה וחייבים לשתף פעולה על מנת להצליח לעבור את כל המכשולים. זהו ניסיון מיוחד שיכול לעזור לכם להתקרב זו לזה ולגלות צדדים חדשים באישיות ובזוגיות שלכם.

    חדר בריחה לזוגות

    יותר ויותר זוגות צעירים בשנים האחרונות רוצים לצאת לדייטים שאינם מסורתיים עם קפה ועוגה. הרצון לצאת מהקופסא ולחפש אתגרים אחרים מאפשר לאותם הזוגות למצוא בילויים מזן חדש לגמרי. אחת האפשרויות האהובות ביותר עלי זוגות רבים היא חדר בריחה לזוגות. בחדר בריחה לזוגות אתם יכולים לא רק לבלות שעה מיוחדת שתוציא אתכם גבולות הגזרה המוכרים שלכם, אלא גם לגלות את הפן התחרותי שלכם ולעמוד מול השעון במירוץ מרתק לפתרון חידות בדרגות קושי שונות. כאשר חדרי הבריחה מושקעים כל כך, והאווירה שהם מספקים מיוחדת כל כך אין ספק כי מדובר בחוויה ייחודית שלא כדאי לפספס.

    חוויה בלתי נשכחת – חדר בריחה לזוגות

    אם אתם מחפשים חדר בריחה לזוגות ואתם רוצים ליצור את הדייט הבלתי נשכח, אתם חייבים לוודא כי החדר יענה על כמה דרישות:

    • אתגר – בכדי לשבור את השגרה היומיומית של הזוגיות שלכם, חדר בריחה לזוגות מציע לכם אתגר אינטלקטואלי שידרוש מכם להפעיל את כל החושים שלכם בדרך למטרה. כך אתם מפעילים את הראש שלכם וביחד צריכים להגיע לכל פתרון של חידה במהירות הנדרשת.
    • סיפור המסגרת – לכל חדר בריחה יש את הסיפור שמכניס אתכם לאווירה. כאשר מגיעים לחדר בריחה בזוג, כדאי יהיה לבחור סיפור מסגרת שיעניין את שניכם ויגרום לכם לשתף פעולה בטבעיות.
    • בילוי משותף – בייחוד אצל זוגות ותיקים שחיים יחד זמן רב, שעה שבה אתם יוצאים מהשיגרה ומבלים הרחק מהמטלות היומיומיות היא חשובה מאוד למערכת היחסים שלכם.
    • פתרון בעיות – בשעה שאתם עובדים עם בן או בת הזוג שלכם על פתרון בעיות בחדרי בריחה, אתם משפרים את התקשורת שלכם ולומדים להכיר זה את זו לעומק.

    חדר בריחה לזוגות בחיפה

    יכולות התקשורת של בני זוג שמשתתפים במשחק חדר בריחה, באות לידי ביטוי בצורה משמעותית הרבה יותר ומאפשרות להם להגיע להצלחות ולפתור את האתגרים שעומדים מולם. מסיבה זו, זוגות צעירים רבים שרק בונים את הקשר שלהם ולומדים להכיר זה את זו, יכולים למצוא עניין רב בחדר בריחה לזוגות. בצורה זו הם לומדים לפתח את התקשורת שלהם ולהתמודד יחד עם כל מיני אתגרים לא צפויים ומשתנים. צרו קשר עם אסקייפלד כבר היום לקבלת פרטים נוספים בנושא.

    אסקייפ רום לזוגות

    מערכות יחסים רבות כיום מתחילות בדייט ראשון שהוא שגרתי למדי ולא תמיד מגלה לכם את כל מה שאתם רוצים לדעת על בן הזוג הפוטנציאלי. אבל לאחרונה, יותר ויותר זוגות בוחרים לצאת לדייטים באווירה קצת אחרת על-מנת לשבור את הקרח כבר מהרגע הראשון. רבים בוחרים להגיע לדייט ראשון במתחם אסקייפ רום לזוגות, דווקא בגלל החוויה הלא שגרתית שמתקבלת בחדרי בריחה. בסופו של דבר, דייט הוא המקום להכיר את בן או בת הזוג העתידיים ומתחם אסקייפלד ישמח לסייע לכם לעשות זאת תוך כדי פתרון חידות מאתגרות ומעניינות.

    דייט בראש אחר – אסקייפ רום לזוגות

    במהלך אסקייפ רום לזוגות, אתם יכולים לבחון את בן הזוג ולהכיר צדדים השונים באישיות שלו תוך כדי הניסיון לצאת מהחדר. כך, אתם מפתחים יחד יכולות מיוחדות וחשובות כמו:

    • תקשורת – כאשר אתם נמצאים תחת לחץ של זמן ומשימות, היכולת שלכם לתקשר זו עם זה תהיה חיונית על מנת לפתוח את כל החידות והמשימות בחדר הבריחה.
    • שיתוף פעולה – חלק מהמשימות במסגרת אסקייפ רום לזוגות דורשות מכם לשתף פעולה ולעבוד כצוות על מנת לפתור חידות וכתבי סתרים. כך שאתם יכולים ללמוד איך ייראה שיתוף הפעולה ביניכם תוך כדי עבודה.
    • יכולות חשיבה – במהלך פתרון המשימות, אתם מגלים מהי צורת החשיבה של הדייט שלכם ולומדים להבין איך הוא או היא רואים את העולם. זה מגלה לכם האם אתם חושבים בצורה דומה או שמדובר בבן אדם שחושב בצורה הפוכה לחלוטין מכם.
    • עבודה תחת לחץ – כשיש לכם חידה שאתם צריכים לפתור, חייבים לעבוד בקצב מטורף. ככה שאתם לומדים איך מתנהג האדם שמולכם תחת לחץ.

    אסקייפ רום לזוגות בחיפה – מכירים אחד את השני בלי מילים מיותרות

    ברגע שנכנסתם למתחם אסקייפ רום לזוגות אתם בעצם נמצאים בעבודה תחת לחץ שנועדה למצוא את הדרך לצאת מהחדר בתוך שעה. מכאן ואילך, אלו רק אתם והשעון שמתקתק. זו הזדמנות חד פעמית להכיר את האדם שעומד מולכם כמו שהוא. במהלכו של דייט באסקייפ רום אין לכם לאן לברוח ואתם חייבים להכיר את הבנאדם שמולכם תוך כדי תנועה.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה