רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    יום כיף לעובדים בצפון

    פעילות כיפית לכל העובדים – חדר בריחה בצפון

    מעסיקים רבים מחפשים דרכים להודות לעובדים שלהם על נאמנותם למקום העבודה, על מסירותם הרבה וגם על ההשקעה היום יומית שלהם בעשייה עצמה. יום כיף לעובדים בצפון הוא פתרון נהדר לכל המעסיקים ודרך נפלאה לפרגן לעובדים. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של פעילויות והפעלות מהנות שמתאימות ליום כזה בשילוב עם טיולים רגליים ומסעות מיוחדים, כאשר – חדרי בריחה הם אולי אחד הלהיטים החמים ביותר בתחום ואטרקציה שמתאימה כמעט לכל יום כייף שכזה.

    שילוב בין לא מעט יתרונות

    למחפשים פעילויות עבור ימי כיף לעובדים בצפון, חדרי הבריחה הן אפשרות לא רעה. חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לטרנד של ממש ומבלים בהם אנשים בני כל הגילאים: מבוגרים וגם ילדים. האטרקציה המיוחדת הזו הגיעה אלינו מאסיה הרחוקה ועם השנים צברה לא מעט אוהדים ברחבי העולם וגם בישראל. למעשה מדובר במשחק הרפתקאות, שבמהלכו השחקנים המשתתפים סגורים בתוך חדר ועליהם להשיב נכונה על חידות שונות כדי לצאת ממנו החוצה. חדרי הבריחה מתבססים על משחקי מחשב ועל הפקות טלוויזיות שונות ולוקחים את זה צעד אחד קדימה. המטרה היא להיעזר ברמזים המוצעים במקום ולענות כמה שיותר מהר, שכן זמן הפעילות הוא מוגבל (בדרך כלל עד שעה).

    לצאת מהשגרה

    בחירה באפשרות שכזו עבור העובדים, במסגרת יום הכיף, משלבת לא מעט יתרונות: ראשית, מדובר בפעילות מבנה מאד, פעילות שהיא "שוברת שיגרה". העובדים יוצאים מהמרחב המוכר להם ולוקחים ממנו פסק זמן לכמה שעות. שנית, זוהי פעילות מאתגרת במיוחד ולא רק מהנה. המשתתפים צריכים להתמודד עם אתגרים רבים כדי להצליח במשימה ולשם כך עליהם לעבוד בצוות. הם לומדים לסמוך אחד על השני, לנצל את הידע של כל אחד וגם את המיומנויות שהוא מביא אתו למשימה החשובה. כמובן שבתום הפעילות אפשר להמשיך הלאה, אל היעדים השונים בצפון, לצאת לארוחה טובה באחת המסעדות או לקנח בכנרת, אם מזג האוויר מתאים.

    רוצים להזמין עבור העובדים שלכם פעילות מיוחדת במינה? אסקייפלנד, מתחם חדרי הבריחה המוביל באזור הצפון וגם הגדול מכולם, הוא הכתובת המתאימה. לסקירת הפעילויות השונות של המקום, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-8500600.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה