רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    ימי הולדת לילדים בצפון

    מחפשים הפעלה מעניינת למסיבת יום הולדת? הנה רעיון נהדר

    מסיבות יום ההולדת של הילדים הפכו כבר מזמן להפקה של ממש. הפקה גדולה ומושקעת מאד, שבה מעורבים לרוב סכומי כסף גבוהים. אם בעבר הסתפקו בחגיגת יום הולדת צנועה בסלון הביתי, הרי שכיום, ולאור מגוון האטרקציות וההפעלות, שאותן ניתן לשלב באירועים שכאלו, הופכים כל חגיגה שכזו לאירוע גדול, אירוע בהתאמה מלאה לילדים.

    לפתור את החידה

    כאשר חוגגים ימי הולדת לילדים בצפון ניתן לשלב בהם מבחר של הפעלות, בין אם אלו מתקיימות בבית החוגגים ובין אם מחוצה לו. אחת מהן היא חדרי בריחה. למחפשים הפעלות לימי הולדת לילדים בצפון, חדרי בריחה הם ללא ספק אחד הפתרונות המתאימים וגם בין האטרקציות הפופולאריות ביותר, שמוצעות לימי ההולדת. זהו טרנד חם מאד בתחום, שתפס תאוצה בעיקר בשנה האחרונה. החדר מציע פעילות מאתגרת מאד – חידה שאותה צריך לפתור כדי לצאת ממנו בהצלחה. החידות מותאמות כמובן לילדים והן מצריכות מהן שימוש במיומנויות שונות, העוזרות בפתירתן…

    ליהנות מפעילות בלתי רגילה

    למתכננים ימי הולדת לילדים בחיפה ובסביבה הקרובה, שילוב של חדר בריחה יכול להיות המענה המתאים. לאחר הפעילות אפשר להמשיך לסרט או לחזור הביתה לאכול את עוגת יום ההולדת ושאר הממתקים. אפשר להתמקד אך ורק בחדר הבריחה עצמו ובמתחם שבו הוא מתקיים ולערוך את החגיגה כולה בו. חדרי הבריחה מאפשרים לילדים ללמוד על שיתוף פעולה ועבודת צוות, לנצל מיומנויות חשובות וגם ללמוד לא מעט על עצמם ועל האחרים. זוהי פעילות חווייתית, כיפית ומאתגרת מאד שמפעילה את כל החושים. כדאי מאד לוודא שאכן בוחרים בחדר הבריחה המתאים, זה שניתן לשלב בהצלחה במסגרת מסיבת יום ההולדת הקרובה.

    תוהים איזו פעילות "תקפיץ" את מסיבת יום ההולדת של הילד או של הילדה, שאותה אתם מתכננים? רוצים לשלב פעילות מאתגרת ומהנה כמו חדר בריחה? אסקייפלנד, מתחם חדרי הבריחה המוביל באזור הצפון וגם הגדול מכולם, הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת הפעילויות השונות של המקום, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-8500600.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה