רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    כיצד נשדרג את הבילוי בסופי שבוע?

    בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לזנוח את הבילויים המוכרים כמו באולינג או צפייה בסרטים ולנסות סגנון בילוי חברתי חדש. הבחירה להגיע לחדר בריחה חיפה היא שונה מכל מה שהכרנו עד היום ומאפשרת לכל אדם ליהנות בניסיון לפצח חידות קבוצתיות ולשבור את שיא זמנים לפתרון סיפור המסגרת של חדר בריחה. היום, חדרי בריחה מהווים פעילות מועדפת לא רק לאנשים פרטיים וחברים אלא גם פעילויות מגבשות לעובדים. כולם לוקחים חלק במהפכה שמאפשרת לבחון את יכולות פתרון הבעיות של כל אחד ואחת מאיתנו בדרך יצירתית מאוד.

    חדר בריחה מאתגרים בחיפה – הבילוי הכי שווה באזור

    חדרי בריחה מיוחדים בחיפה הוא שינוי מרענן אל מול כל סגנונות הבילוי האחרים בגלל ארבע סיבות מרכזיות:

    • אתגר – חדרי הבריחה מציגים בפניכם סיפור מסגרת ייחודי אשר כולל חידות שונות ואתגרים מיוחדים שאתם צריכים לפתור בקבוצה על מנת להצליח לפתוח את דלת החדר. פתרון הבעיות בחדרי בריחה מחייב אתכם לחשוב מחוץ לקופסא ולהשתמש בכל העזרים והאנשים אשר נמצאים סביבכם על מנת להצליח לפתור את החידות.
    • שינוי אווירה – במקום לשבת בבר ביום שישי בערב או ללכת למסעדה אתם יכולים לנסות לעשות משהו קצת אחר. קבוצות של חברים שמגיעות לחדרי הבריחה יכולות להתחרות זו בזו בערב מהנה ומרתק שבו כולם מנצחים.
    • חוויה לקבוצות – קבוצות עובדים רבות מגיעות לחדרי בריחה על מנת לעבור פעילויות גיבוש מיוחדות שיהפכו את הצוות ליחידה העובדת יחדיו.
    • לכל הגילאים – כיום, ישנם חדרי בריחה רבים שמתאימים לגילאים שונים ולתחומי עניין שונים. אתם יכולים להביא קבוצות של ילדים לחדרי בריחה שעוסקות בתחומי העניין שלהם ולהעניק להם את האפשרות להפעיל את הראש בצורה קצת אחרת.

    חדרי בריחה לקבוצות באזור חיפה הם מגוונים מאוד ומאפשרים לכל אחד לבלות עם החברים הקרובים ביותר בצורה המגבשת ביותר. כך שאם אתם רוצים להגיע לחדר בריחה בחיפה כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם אסקייפלנד כבר היום ולהזמין את חדר הבריחה המהנה ביותר.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה