רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    היכן ניתן למצוא חדרי בריחה לקבוצות?

    חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לפעילות כיפית ואהובה על כולם. בתחילת הדרך כשחדרי הבריחה רק נחתו כאן מיפן הם משכו בעיקר פריקים של חידות קשות. בהדרגה עוד ועוד אנשים גילו את הכיף שבפעילות, את האדרנלין שעולה בגלל הצורך להיחלץ, יחד עם עלילה מרתקת ומגוון משימות מאתגר. חדרי בריחה לקבוצות גדולות היכולים להכיל כמות גדולה של אנשים ומציעים משימות מורכבות. הם מאפשרים לכם לגוון בפעילות שאתם מתכננים ליום הולדת, לאירוע משפחתי ואפילו ליום גיבוש של העובדים. מחפשים חדרי בריחה המציעים מגוון אפשרויות בסיפור הרקע והמשימות? אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה בסדרי גודל שונים המציעה לכם חוויה כיפית, מהנה ומאתגרת.

    חדרי בריחה – דרך לחגוג וליהנות מכל רגע

    כאמור, חדרי בריחה הפכו פופולאריים מאוד עם הזמן והיום הם מהווים אטרקציה ומקום לערוך בו אירועים מסוגים שונים. אם אלה חדרי בריחה הבנויים גם לכמות של 30 איש ויותר ניתן לערוך בהם יום הולדת לכל הכיתה. המשימות, הסיפור המלהיב והצורך לעבוד יחד גם עם ילדים שאינם החברים הקרובים יוצר חיבור מיידי, גיבוש והמון התלהבות. כמובן שהפעילות אינה החלק היחיד אלא יש גם את החגיגה שאחרי בחדר VIP מרווח ונוח בו ניתן לאכול, לשיר ולחגוג כמו שצריך. חדרי בריחה אינם לילדים בלבד. ישנם חדרים עם רמת קושי וסיפורי רקע המתאימים למבוגרים כך שהמקום מתאים לכולם.

    איך לבחור חדר בריחה?

    כשאתם מחפשים חדרי בריחה, חשוב לוודא כמה אנשים  יכול החדר להכיל. לא כל חדר בריחה מיועד גם לקבוצות. בתוך המתחם יש חדרים המתאימים לכמות אנשים גדולה ויש כאלה שמיועדים לכמות קטנה של אנשים כמו המשפחה הקרובה בלבד או מספר מצומצם של חברים, כך שיש לברר זאת קודם. בנוסף, בחרו חדר לפי רמת הקושי והנושא. אם הפעילות היא לילדים צעירים, חשוב שהעלילה והדמויות ידברו אליהם ושרמת הקושי תתאים. באסקייפלנד יש חמישה חדרי בריחה שונים, כאשר חדר בוב ספוג מתאים מאוד לילדים. למבוגרים יתאימו חדר מבוך האוצרות של ג'ק, חדר האוצר הלאומי וגם מבוך צא מזה למחפשים חדרי בריחה שהם מאתגרים במיוחד.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה