רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדר בריחה לקבוצות גדולות

    ליהנות בענק – חדר בריחה לקבוצות גדולות

    אין כמו לבלות יחד עם המשפחה המורחבת, עם המבוגרים וגם עם הילדים, במקום אחד תחת קורת גג אחת. לא פשוט לעיתים לעשות זאת, לארגן את כולם ביחד וגם למצוא אטרקציה או פעילות מעניינת שמתאימה לכולם. אך אל דאגה, מסתבר שיש אחת כזו שהפכה לאחרונה לטרנד של ממש בתחום האטרקציה: חדר בריחה לקבוצות גדולות.

    לבלות ביחד

    חדרי הבריחה, המתאימים למספר מצומצם וגם למספר רב של משתתפים מציעים חוויה מסוג אחר. אסקייפ רום לקבוצות גדולות וגם לקבוצות קטנות מעמידים בפני המשתתפים אתגרים שונים שבחלקם מורכבים במיוחד. עליהם לפתור חידה כלשהי באמצעות רמזים העומדים לרשותם ולעשות זאת בתוך פרק זמן קצוב (לרוב כשעה אחת בלבד). רק לאחר שפתרו אותה יוכלו לצאת מהחדר ולהשלים את המשימה. ישנם סוגים רבים של חדרי בריחה, המתבססים על רעיונות שונים. אלה יכולים להיות חדרי בריחה עם סיפור או אתגר בלשי מסוים, חדרי בריחה של אסטרטגיה ואפילו חדרי בריחה המיועדים לילדים צעירים.

    כולם במקום אחד

    היתרון בבחירה באפשרות כזו, כפעילות לכל המשפחה המורחבת, הוא העובדה שכולם נמצאים במקום אחד בו זמנית וגם משתפים פעולה זה עם זה. לא מדובר כאן בפעילות אינדיבידואלית, אלא בפעילות מהנה משותפת שבהם נדרשים המשתתפים לעבוד בעבודת צוות כדי לעמוד בהצלחה באתגר, במשימה עצמה. אפשר למצוא כיום מתחם המציעים חדרי בריחה לקבוצות בסדרי גודל שונים, לרבות בקבוצות גדולות, כאלה שיכולים להיות אטרקציה נפלאה במסגרת יום כייף או יום גיבוש של עובדי חברה ולא רק של בני המשפחה.

    ניתן לשלב פעילויות נוספות לפני או אחרי, לצאת לטיול רגלי בסביבה הקרובה או לעצור לארוחה טובה באחת המסעדות שבאזור. כך או כך, אין ספק שמדובר כאן בפעילות שהיא הרבה יותר מאטרקציה רגילה, פעילות שהיא כייף, הנאה, אתגר גדולה והזדמנות להיות קרובים יותר לאנשים שאוהבים.

    רוצים לצאת עם המשפחה המורחבת או עם העובדים שלכם לפעילות מהנה בצפון? אסקייפלנד, מתחם חדרי הבריחה המוביל באזור הצפון וגם הגדול מכולם, הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה והמקום שבו תמצאו את הכיף ואת ההנאה שבהם אתם מעוניינים. לסקירת הפעילויות השונות של המקום, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-8500600.

    חדר בריחה לקבוצות גדולות

    חדר בריחה לקבוצות גדולות בחיפה

    בשנים האחרונות, יותר ויותר מנהלי צוותים מעוניינים לקחת את העובדים שלהם לפעילויות גיבוש דווקא בחדרי בריחה. חדרי הבריחה מאפשרים לכם לגלות את יכולותיהם הסמויות של כלל העובדים, גם העובדים הביישנים ביותר. כמו כן פעילותו של חדר בריחה לקבוצות גדולות מאפשרת לכם ליצור גיבוש קבוצתי ברמה גבוהה מאוד אשר משפיעה על פעילות הצוות בשגרה ובהתנהלות במשרד. אומנם, מדובר בפרוצדורה מורכבת אבל יש לה משמעות רבה וההשפעה רבה על החברה שלכם. במקום לערוך עוד אירוע חברה סטנדרטי, אתם יכולים לקחת את הצוות שלכם לחדר בריחה ולחזק את שיתוף הפעולה שלהם בדרכים יצירתיות מאוד.

    איך לבחור חדר בריחה לקבוצות גדולות?

    על מנת לבחור חדר בריחה לקבוצות גדולות, אתם חייבים קודם כל להבין מה מטרת הביקור שלכם בחדר הבריחה. אם אתם רוצים רק להנות ולבלות כצוות, אתם יכולים להתחלק לקבוצות קטנות יותר באופן רנדומלי לחלוטין. אבל אם חשוב לכם שצוותים אשר עובדים ביחד במהלך היום יתחרו באותן הקבוצות, ובמידה ומדובר בקבוצות גדולות יותר, אז אתם רוצים להיות בטוחים שחדר הבריחה יכול להכיל את כמות המשתתפים הנדרשת. ישנם חדרי בריחה גדולים היום אשר מאפשרים לקבוצות גדולות לעבוד בשיתוף פעולה ולהגיע לפתרונות משותפים בצורה מאתגרת שמתאימה לגודל הקבוצה.

    כמו כן, חשוב יהיה לבחור חדר בריחה בנושא שיהיה הולם למקום העבודה ויעניין את המשתתפים באירוע. למשל, חברה אשר עובדת בתחום ההייטק יכולה לחפש חדר בריחה בנושא דומה או קרוב שיעניין את העובדים ויגרום להם להשתתף בהתלהבות בחיפוש אחר פתרונות לחדר בריחה. כל המטרה שלכם היא ליצור יום גיבוש שיהיה בסופו של דבר מועיל מאוד ומהנה בעבור כל המשתתפים.

    תחרויות בין קבוצות בחדר הבריחה

    אם יש לכם יותר מידיי אנשים בכל קבוצה או שאתם לא יכולים להפיק את יום הגיבוש שלכם בחדר בריחה אחד, ניתן ואף מומלץ להזמין חדר בריחה לקבוצות גדולות ובו לחלק את המשתתפים לשתי קבוצות. כך תוכלו לעשות תחרות בין המשתתפים ולתעד בסופו של דבר מי מהקבוצות יצאה הכי מהר מחדר בריחה, באילו דרכים פתרו המשתתפים את המשימות ולבחון את שיתוף הפעולה בין הצוותים. כך אתם יכולים גם לשפר את התפקוד של הצוותים ולהשליך את זה על ההתנהלות היומיומית כך שכולם ילמדו איך לשפר את מערכות היחסים בין המועסקים בחברה. צרו קשר עם אסקייפלנד כבר היום ובחרו את חדר הבריחה המתאים לכם ביותר.

    חדר בריחה מומלץ לקבוצות גדולות

    חדרי בריחה לקבוצות

    קבוצה גדולה של חברים או אפילו עובדים יכולים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות שונות אשר יכולות לגבש אתכם כקבוצה, בעוד שבין הבולטים שבהם ניתן יהיה למצוא גם חדרי בריחה לקבוצות. היום, יותר ויותר אנשים יודעים להעריך את התרומה שהם מקבלים כשהם הולכים לחדר בריחה, ולכן מדובר בטרנד שצובר תאוצה והופך להיות מקום בילוי המועדף על כולם. חדרי בריחה לקבוצות מושכים אנשים רבים דווקא בגלל שהמשתתפים צריכים להשקיע מחשבה רבה, כמו גם להפגין יכולות תכנון ושיתוף פעולה על מנת להצליח במשימה ולצאת מחדר הבריחה תוך פחות משעה. צרו קשר עם אסקייפלנד כבר היום ובחרו את חדר הבריחה הנכון בעבורכם מתוך מגוון עשיר שעומד לבחירתכם.

    איך לבחור חדרי בריחה לקבוצות?

    כאשר אתם רוצים לבחור חדר בריחה לקבוצות חשוב לקבל מספר פרטים חשובים בנוגע לחדר:

    רמת קושי

    בקבוצות גדולות, תמיד יש את מי שכבר מכיר את ההתנהלות של חדרי בריחה ומגיע ליום הפעילות ללא חששות. לעומת זאת, חשוב לשים לב שאתם בוחרים ברמת קושי בינונית דווקא בגלל האנשים בקבוצה שלא מכירים חדרי בריחה או עשויים להתקשות בפתרון בעיות וחידות.

    כמות אנשים

    היום, חדרי בריחה לקבוצות יכולים להכיל כמות גדולה של משתתפים, ועדיין לאפשר להם ליהנות מרמת משחק גבוהה במיוחד. אבל לפני שאתם סוגרים חדר בריחה לקבוצה שלכם, חשוב לוודא שהמקום יכול להכיל את כל האנשים. לא רק מבחינת מקום פיזי, אלא גם מבחינת כמות המשימות והאתגרים שיש לפתור בתוך חדר הבריחה.

    נושא החדר

    חשוב יהיה למצוא נושא, סיפור המסגרת של חדר הבריחה, אשר יעניין את כל המשתתפים, ויגרום להם לרצות לקחת חלק בפעילות.

    חדרי בריחה לקבוצות

    חדרי בריחה לקבוצות בצפון

    כדי לשלב את כל קבוצת החברים או העובדים שלכם ביום גיבוש, יהיה עליכם להשקיע מחשבה כבר בשלב החיפוש אחר חדר בריחה לקבוצות. אם תבחרו בנושא שלא מתאים לכל המשתתפים או ברמת קושי שתהיה נמוכה מדי ולא תאתגר אותכם כקבוצה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בעיצומו של יום גיבוש עם קבוצת אנשים שלא נהנים. הבטיחו את הפעילות המהנה ביותר וצרו קשר על אסקייפלנד כבר היום.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה