רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איך לבחור חדר בריחה למשפחות?

    רוצים לפעמים לברוח מהמציאות? מרגישים שמתחשק לכם להיכנס לתוך עולם דמיוני יחד עם האנשים הקרובים אליכם ולחוות הרפתקה מסעירה ומרגשת? חדר בריחה למשפחות הוא בדיוק המקום לכך. חדרי בריחה הפכו לבילוי אטרקטיבי ואהוב מאוד על משפחות רבות, בילוי שפונה ומדבר לכל המשפחה. כל אחד, גם הקטנים יותר, יכולים למצוא את המשימה בה הם יקחו חלק ויתרמו לה. חדר בריחה למשפחות הוא גם כזה בו ניתן לבחור את סיפור הרקע שמדבר לכולם וגם את דרגת הקושי שלא תהיה קשה מדי לקטנים אך גם הגדולים, כולל המבוגרים ימצאו בה עניין. אצלנו באסקייפלנד תמצאו חדר בריחה למשפחות עם סיפורים ומגוון משימות כך שכולם יהנו מן ההרפתקה.

    חדר בריחה למשפחות – למצוא את הסיפור שלכם

    הילדים אוהבים מאוד את בוב ספוג וחבריו? אלה ילדים גדולים יותר שמעריצים את השודדים והפיראטים מהסיפורים? כל משפחה יכולה למצוא את הסיפור שלה וההרפתקה שלה אם זהו חדר בריחה למשפחות המספק מספר אפשרויות. אצלנו באסקייפלנד תוכלו לבחור בין חדר בוב ספוג בו תצטרכו להציל את המתכון הסודי של קציצות הסרטן המפורסמות לבין חדר האוצר הלאומי בו תצטרכו למצוא אוצר מסתורי בן למעלה ממאתיים שנה או חדר בו תשדדו אוצר ממחסנים סודיים מבלי שיתפסו אתכם. אם אתם אוהבים אתגרים מיוחדים, מבוך צא מזה שנעשה בחושך ועם מוזיקה מטריפת חושים הוא החדר בשבילכם. לא סתם חדר בריחה למשפחות הפך לבילוי אהוב מאוד על כולם.

    בילוי גם עם משפחת מקום העבודה

    חדר בריחה למשפחות מיועד לכל סוגי המשפחות: משפחה גרעינית, משפחה מורחבת וגם עבור המשפחה שנקראת מקום העבודה שלכם… מנהלים רבים בוחרים לקיים יום גיבוש בחדר בריחה. ממש כמו סדנאות ODT, גם כאן, תוך כדי הנאה, הרפתקה ועם הרבה אדרנלין, אתם כמנהלים מחזקים מיומנויות חשובות מאוד אצל העובדים שלכם: עבודת צוות ושיתוף פעולה, תקשורת בין אישית טובה יותר, חשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות, דמיון ועוד מיומנויות המביאות בסופו של דבר לתפוקה טובה בעבודה. אז אם בחרתם חדר בריחה למשפחות לחגוג בו יום הולדת של הילד, קחו גם את העובדים לשם, ההנאה והסיפוק יהיו אדירים. מחפשים חדר בריחה למשפחות או קבוצות גדולות? אסקייפלנד הוא מתחם בחדרי בריחה גדול המתאים לשתי המטרות.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה