רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדר בריחה צ'ק פוסט

    אטרקציות לילדים בחיפה והסביבה – חדרי בריחה!

    בין אם במסגרת מצומצמת ובין אם עבור קבוצה גדולה, לא פשוט למצוא אטרקציות לילדים בחיפה והסביבה. הסיבה לא קשורה לאיכות האטרקציות, כי אם למגוון הכל כך רחב של האפשרויות המוצעות כיום, כאלו המתאימות לטווח רחב מאד של גילאים. המחפשים אטרקציות מיוחדות לילדים, כאלו שניתן לשלב במסגרת מסיבת יום הולדת או כחלק מיום כיף או חופשה משפחתית בצפון יגלו כי אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר היא חדר בריחה צ'ק פוסט, הקריות וגם חיפה, העיר עצמה הם יעדים מצוינים לאתר אחד כזה, שיהוו אתגר של ממש עבור הילדים ויציע משימות שהן חוויות בפני עצמה.

     

    אתגר ועניין

    אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בחיפה והקריות, חדרי הבריחה הם הפתרון המתאים. הטרנד המיוחד הזה מאפשר לילדים, וגם למבוגרים, להתמודד עם משימות לא פשוטות ועל הדרך לפתח מיומנויות חשובות, כמו עבודת צוות. חדרי הבריחה מספקים, למעשה, אתגרים שונים, חידות שאותן צריך לפתוח, וכל זאת כדי לצאת בהצלחה מהחדר תוך שימוש ברמזים המוצעים למשתתפים. אורך המשימה הוא כשעה לרוב וחדרי הבריחה יכולים להתמקד במגוון רחב מאד של נושאים ותחומים. זו יכולה להיות משימה בלשית מיוחדת, משימה שכולה אסטרטגיה ואפילו משימה שנושאה המרכזי הוא בוב ספוג, אותה דמות אהובה על הילדים.

     

    בהתאמה מלאה לגילאי הילדים

    מבוכים, חידות וחדרי אוצרות בינלאומיים שונים, את כל אלה ועוד מגלים בחדרי הבריחה בצפון שהם ללא ספק אטרקציה מסוג אחר, המתאימה לילדים. כך הם יכולים לבלות עם ההורים או עם חבריהם, לצאת למחוזות מפתיעים וגם להתמודד עם מבוכים לא פשוטים. אך אל דאגה, חדרי הבריחה האלה מותאמים באופן מלא לגיל הילדים ולרמתם האישית, כך שגם אם מדובר בילדים צעירים, ניתן להתמודד בהצלחה עם המשימה או עם החידה ולצאת מהחדר לפני תום השעה.

    רוצים לצאת עם הילדים לחופשה בצפון ולשלב בה חדר בריחה מעניין? מחפשים אטרקציה שאפשר לשלב במסיבת יום ההולדת שאותה אתם מתכננים לילד או לילדה? אסקייפלנד, מתחם חדרי הבריחה המוביל באזור הצפון וגם הגדול מכולם, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת הפעילויות השונות של המקום, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-8500600

     

    חדר בריחה בצ'ק פוסט

     

    חדר בריחה צ'ק פוסט – אסקייפ לנד

    אם אתם גרים באזור חיפה, הקריות והצפון בכלל הצ'ק פוסט הוא ללא ספק אזור המוכר לכם היטב. אזור הצ'ק פוסט מחבר בין חיפה, הקריות וצפונה. אנחנו מאמינים שגם אם אתם לא מהאזור, המקום לא יהיה זר לכם ועברתם בו לא פעם בדרככם לטיול בצפון. לכן, אם מתחשק לכם לשלב עם הטיול בצפון פעילות כיפית נוספת, חדר בריחה צ'ק פוסט הנמצא ממש על הדרך הוא אפשרות מעולה. חדר בריחה הוא פעילות המתאימה לכל המשפחה, החל מילדים צעירים דרך הבוגרים יותר וגם להורים, אם תרשמו בגוגל חדר בריחה צ'ק פוסט תקבלו בין האפשרויות הראשונות את אסקייפלנד. זהו מתחם חדרי בריחה הגדול בצפון המציע לכם כמה חדרי בריחה שכל אחד מהם מציע הרפתקה מרתקת בסגנון אחר ועם משימות בדרגות קושי שונות.

     

    חדר בריחה צ'ק פוסט לצעירים וגם למבוגרים

    המיקום המרכזי של חדר בריחה צ'ק פוסט מאפשר לכם לבחור בו בתור המקום לערוך בו אירוע למשפחה המורחבת המגיעה ממקומות שונים בארץ. לאזור הצ'ק פוסט גם הפחות מתמצאים בכבישי הארץ (או בווייז…) יצליחו להגיע. הפעילות מתאימה לכולם. בניגוד למשחקיות, קירות טיפוס או פעילויות פיזיות אחרות שמתאימות בעיקר לצעירים, כאן גם מבוגרים שפחות בכושר יוכלו להיכנס לתוך ההרפתקה, לאתגר את עצמם עם חידות ומשימות ולהתנתק לחלוטין מן היום יום. חדר בריחה צ'ק פוסט ובכלל מאפשר לכם להיות למשך שעה גיבורי סיפור ולהוביל את המשימה עד שתיחלצו מהחדר.

     

    מה המשותף לבוב ספוג ולאוצר בן מאתיים שנה?

    האמת, לא הרבה מלבד העובדה ששניהם מככבים כל אחד בחדר בריחה אחר אצלנו באסקייפלנד. חדר בוב ספוג הוא החדר החביב על הצעירים. אין ילד שלא אוהב את בוב ספוג וירצה לעזור לו להציל את מתכון הקציצות המפורסם. חדר האוצר הלאומי הוא חדר המיועד לבוגרים יותר ובו תצטרכו באמצעות כתב חידה, רמזים ומשימות לגלות אוצר עתיק. אם מתחשק לכם דווקא לצאת ממבוך בחושך מוחלט כשברקע מוזיקה מקפיצה- גם חדר כזה תמצאו אצלנו. מחפשים חדר בריחה צ'ק פוסט בו יהיו לכם כל התנאים לחגוג יום הולדת אחרי שתיחלצו מהחדר? אצלנו תקבלו חדר VIP מרווח ונוח לחגוג בו.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה