רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדרי בריחה לילדים

    חדר בריחה לילדים בחיפה

    חדרי בריחה הפכו ללהיט החם ביותר בשנים האחרונות ועכשיו יש גם חדרי בריחה לילדים המותאמים לכל הגילאים.

    במקום שלנו אתם תיפגשו באיכות של החדרים ובסיפורים המעניינים ביותר,כאלה שיגרמו לכם לחשוב שאתם בעולם אחר לגמרי ממה שאתם רגילים.

    חדרי בריחה לילדים מגלמים בתוכם חוויה משפחית מאתגרת, מסקרנת וכזאת שמצריכה מחשבה מחוץ לקופסא והמון יצירתיות.

    חדרי הבריחה לילדים אצלנו מותאמים גם לילדים וגם להורים בכל הגילאים בצורה מושלמת על מנת להשיג סינרגיה,לשמר ולדאוג להנאה לכל רשת הגילאים הרחבה אשר לוקחת חלק בחוויה ובתהלי .

    מה דעתכם שהילדים שלכם פשוט יהנו, יעשו כיף ועל הדרך יחדדו את החושים הבריאים?!

    אצלנו באסקייפלנד תוכלו למצוא גם הנאה, גם חוויה משפחית וגם חדרי בריחה לילדים ברמות קושי שונות!

    בכל אחד מהחדרים ישנם סיפורים שונים ומגוונים שיכולים להתאים לאופי של כל משפחה או קבוצה.

    אם אתם אוהבים אתגרים, אוהבים חוויה משפחתית מעצימה, מלמדת ומלכדת לכל המשפחה או לקבוצות השונות בגילאים השונים הגעתם למקום הנכון בחדרי בריחה לילדים שלנו.

    בחדרי בריחה לילדים של אסקייפ לנד אתם תמצאו את הכל תחת קורת גג אחת וההנאה מובטחת.

    אז אם אתם חושבים שתצליחו לברוח מחדרי הבריחה לילדים שלנו בואו ונסו את מזלכם.

    במהלך השנים אצלנו באסקייפלנד נתנו שירות על הצד הטוב ביותר להמון משפחות והמון קבוצות חברים מכל הגילאים.

    חלקם הצליחו לצאת מ- חדרי בריחה לילדים שלנו וחלקם לא אבל מה שבטוח הוא שכולם יצאו עם חיוך מאוזן לאוזן

    וחוויה שהם יספרו למכרים,לחברים ובעיקר למשפחות ולקבוצות שהם רוצים בטובתם ושיהנו.

    באיזה צד של הסטטיסטיקה אתם חושבים שתהיו באסקייפלנד?

    בואו אלינו ותגלו.

    אז אם אתם רוצים לקחת חלק בחווית חדרי הבריחה לילדים ,כזאת שלא תשכחו הרבה מאוד זמן –

    צרו איתנו קשר במספר 04-8500600 או שתשאירו פרטים בדף יצירת הקשר ונציג שלנו יחזור אליכם עוד היום בשעות הפעילות על מנת לדאוג לכם לחוויה בלתי רגילה!

    לפרטים נוספים בקרו בדף הפייסבוק שלנו או צרו עמנו קשר בדף יצירת קשר.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      חשוב מאוד

      חדרי בריחה מומלצים לילדים

      מציאת פעילות שכל בני המשפחה יהנו ממנה הנאה אמיתית אינה תמיד פשוטה. לרוב כשהילדים הקטנים נהנים הגדולים מתחילים להשתעמם, וכשההורים נהנים לא תמיד מדובר על פעילות שמתאימה לילדים. חדר בריחה הוא אטרקציה כיפית לכל המשפחה, כזו שכולם נכנסים לתוך העניין ונמצאים בתוכו לגמרי. לכן, מציאת חדרי בריחה מומלצים לילדים מבטיחה לכם שבת מהנה בה כולכם תתנתקו מן השגרה, תיכנסו לתוך דמות או סיפור ותצטרכו למצוא את הדרך אל מחוץ לחדר. מדובר על אתגר שהוא לא תמיד פשוט אך חדרי בריחה מומלצים לילדים הם כאלה שיש בהם מספר חדרים, כולל כאלה המתאימים ברמתם גם לצעירים. אסקיייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה מומלצים לילדים וגם למבוגרים.

      חדרי בריחה מומלצים לילדים - מקום מעולה ליום הולדת

      חדרי בריחה מומלצים לילדים אשר מתאימים גם לקבוצות הם מקום נהדר לערוך בו יום הולדת לילד או לילדה. בהתאם לגיל הילדים בחרו את החדר בו יהיה סיפור רקע שהילדים יתחברו אליו ומשימות המתאימות להם. באסקייפלנד ישנו חדר בוב ספוג בו על הילדים להחזיר את המתכון הסודי לקציצות הסרטן המפורסמות. אין ילד שלא מתחבר לבוב ספוג כך שהם מיד יכנסו אל תוך הסיפור ואל המשימות בחדר. חדרי בריחה מומלצים לילדים מספקים פעילות שמוציאה אותם מהמסכים ומחברת אותם אחד לשני. אין ספק שהורים רבים ילכו בעקבותיכם כי הילד חזר מתלהב ורוצה גם (יש עוד אפשרויות מלבד החדר שבחרתם כך שהפעילות תהיה שונה). כמובן שאין חגיגה בלי עוגה ומיד אחרי סיום הפעילות תוכלו לחגוג יחד בחדר VIP נעים ונוח.

      חדרי בריחה לא רק לילדים

      אמנם חדרי בריחה מומלצים לילדים אך לגמרי לא רק להם. כפי שכבר אמרנו, גם מבוגרים יהנו בחדרי בריחה ולא רק כפעילות משפחתית עם הילדים. חברות רבות בוחרות לארגן לעובדים יום גיבוש בחדר בריחה. בחירת סיפור רקע המתאים להם יחד עם רמת קושי מאתגרת הופכת את יום הגיבוש למאתגר, מחבר, מוציא מן הקופסה ומצית דמיון, יצירתיות והתלהבות והכל תוך כדי הנאה. אם אתם מחפשים חדרי בריחה מומלצים לילדים אך לא רק להם אנו באסקייפלנד עומדים לרשותכם עם מגוון אפשרויות לפעילות כיפית ומרתקת לכולם.

      מידע נוסף

      חדר בריחה ילדים

      שוב הגיע יום שבת וכבר אין לכם רעיונות מה לעשות? מיציתם את המשחקיות, הפארקים או הטיולים? הגיע הזמן לפעילות מסוג אחר. חדרי בריחה הם בילוי כיפי ומאתגר לכולם. ישנם חדרי בריחה ברמות שונות ועם סיפורי רקע שונים. כשהמטרה היא למצוא חדר בריחה ילדים כדאי לוודא שהסיפור מתאים וידבר אליהם וגם שהמשימות יהיו ברמת קושי שתתאים. אם הסיפור או רמת הקושי לא יתאימו הילדים יחוו תסכול או שעמום ואתם לא רוצים להיות עם ילדים מתוסכלים או משועממים בחדר סגור (הרי בגלל זה חיפשתם אטרקציה מלכתחילה...). אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה הגדול בצפון ובו תמצאו גם חדר בריחה ילדים המתאים לצעירים וגם לבוגרים יותר. הבטחה שלנו: גם אתם תיהנו מכל רגע.

      חדר בריחה ילדים - למצוא אוצרות או להציל מתכונים

      כאמור, כשמחפשים חדר בריחה ילדים צריך לוודא שהחדר יתאים להם ויעניין אותם. לכן, הדרך הכי טובה היא פשוט להיכנס לאתר של המקום יחד עם הילדים, לקרוא את תקציר הסיפור והמשימה ולראות מה הכי מדבר אליהם. מהניסיון שלנו, ילדים צעירים יבחרו בחדר בוב ספוג בגלל האהבה הבלתי נגמרת לדמות והרצון לעזור לה. אין ספק שהם ירגישו הרבה מאוד סיפוק כשיצילו את המתכון לקציצות המפורסמות. ילדים בוגרים יותר יכולים לבחור באפשרויות אחרות כמו לשדוד אוצר ולברוח מהמשטרה או דווקא למצוא אוצר עתיק. חדר בריחה ילדים הוא לא רק מקום לבילוי משפחתי אלא גם מקום מעולה לחגוג בו את יום ההולדת לחברים או לכיתה ואפילו לכל המשפחה.

      איך לחפש חדר בריחה מתאים?

      כשמחפשים חדר בריחה ילדים, בין אם לבילוי פרטי שלכם ובן אם כמקום לחגוג בו יום הולדת, בדקו לכמה אנשים מתאים כל חדר. ישנם חדרים שמתאימים לקבוצות וישנם כאלה שמתאימים למשפחה. אם זו יום הולדת או אירוע, בדקו שיש מקום חדר נוח ונעים לחגוג בו אחרי הפעילות. באסקייפלנד עומד לרשותכם חדר VIP בו תוכלו לאכול, לשיר ולחגוג כמו שצריך. במקום יש גם קפיטריה נעימה אם תרצו לשתות קפה עד שהילדים יסיימו או כמקום שהורים יוכלו לחכות בו. בדקו שהמקום מקצועי ואדיב, שאתם מרגישים בנוח עם אנשי הצוות כי בכל מצב בו תיתקעו- הם אלה שירמזו לכם איך להתקדם. חדר בריחה ילדים נראה לכם כמקום ליום הולדת הבא של הילד? דברו איתנו ונדאג לכם לפעילות מהנה ומאתגרת ובכלל ליום הולדת בלתי נשכח.

      מה צריך לדעת

      חדר בריחה לילדים בחיפה - אסקייפ לנד

      הילדים מטפסים על הקירות מרוב שיעמום (ואנחנו לא מדברים על קירות טיפוס מאתגרים...)? עוד שבת מגיעה ואתם מחפשים פעילות כיפית לכל המשפחה? אם אתם גרים באזור הצפון או חיפה, חדר בריחה לילדים בחיפה הוא אפשרות נהדרת להעביר בה כמה שעות מהנות ומאתגרות לכולם. אם פעילויות רבות בהן הילדים נהנים הן משימה עבורכם, כאן אמנם זו משימה אך משימה מלאה באדרנלין בה גם אתם תתנתקו לחלוטין מהשגרה ומהמציאות (כן, זה אומר גם להתנתק מההודעות וההמיילים...) ותיכנסו לתוך סיפור והרפתקה שילהיבו ויחזירו אתכם לילדות. אסקייפלנד הוא חדר בריחה לילדים בחיפה המציע חמישה חדרים והרפתקאות שונות במגוון דרגות קושי, משימות וסיפרי רקע.

      חדר בריחה לילדים בחיפה - מבוב ספוג ועד מבוך חשוך

      החלטתם ללכת על חדר בריחה לילדים בחיפה? כדאי לבחור מקום שבו יהיה לכם מבחר של חדרים כך שתוכלו להתאים את החדר לתחומי העניין של הילדים ולרמה המתאימה לגיל שלהם. בחרו את החדר יחד עם הילדים. ילדים קטנים יותר כנראה יבחרו בבוב ספוג שצריך להחזיר את המתכון הסודי למסעדה. ילדים גדולים יותר המחפשים סיכונים ודרך לפרוץ קצת את גבולות החוק יבחרו את החדר בו אתם שודדים הפורצים למחסן עם אוצר ענק ובורחים מהמשטרה. לילדים חוקרים וחובבי הרפתקאות יתאים חדר האוצר הלאומי בו יצטרכו למצוא אוצר מלפני מאתיים שנה. כן, חדר בריחה לילדים בחיפה הוא המקום להצית בו את הדמיון, ההתלהבות ולחשוב כולם ביחד מחוץ לקופסה.

      חדר בריחה לילדים אך לא רק

      חדר בריחה לילדים בחיפה הוא מקום נהדר לחגוג בו יום הולדת לחברים, כולל לכל הכיתה כשזהו מתחם גדול כמו אסקייפלנד. עם זאת, אסקייפלנד הוא לא רק חדר בריחה לילדים בחיפה אלא גם חדר בריחה למבוגרים מיום עבודה... לא, אנחנו לא מעודדים אתכם לברוח מהעבודה ולהסתבך עם הבוס, אלא להגיע להרפתקה בחסות הבוס, מה יותר טוב מזה? מנהלי חברות רבים בוחרים להעביר במקום יום גיבוש. שיתוף פעולה, חשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות ויוזמה הם כל מה שמנהל מצפה העובדים שלו בעבודה. חדר בריחה הוא דרך לחדד את המיומנויות האלה בצורה כיפית ומרתקת. לכן, חדר בריחה לילדים בחיפה הוא גם לילד הפנימי שבכל אחד, כולל אצל אלה שכבר מזמן חצו את תקופת הילדות.

      קחו בחשבון

      חדר בריחה לילדים בצפון

      הילדים מתלהבים ממשימות וחידות? מחפשים לאקשן ואתגרים?. חדרי בריחה הם פעילות שתפורה עליהם. אם בעבר חדרי בריחה היו בעיקר במרכז כי הגיעו אליהם רק פריקים של חידות קשות, היום חדרי בריחה כבר מיועדים לכולם ויש חדרים עם סיפורי רקע ורמות קושי משתנים. לכן, היום כבר ניתן למצוא חדר בריחה לילדים בצפון בו תוכלו להעביר פעילות כיפית עם הילדים מבלי להתרחק מדי מהבית. בין אם הילדים גדולים יותר או קטנים יותר, חדר בריחה לילדים בצפון שהוא למעשה מתחם המכיל מספר חדרים עם סיפורים ומשימות שונים יתאים להנאה מלאה של כולכם. אסקייפלנד הוא חדר בריחה לילדים בצפון המציע מספר חדרים עם מגוון סיפורי רקע ודרגות קושי.

      חדר בריחה לילדים בצפון למגוון מטרות

      מחפשים חדר בריחה לילדים בצפון כאופציה לבילוי בשבת או סתם אחה"צ נחמד? או מחפשים מקום לערוך בו יום הולדת לחברים הקרובים של הילד או אפילו לכיתה כולה? לא כל חדר בריחה לילדים בצפון יכול להכיל גם קבוצות גדולות כמו כיתה, אך אנחנו באסקייפלנד חשבנו על כל האפשרויות כך שניתן לערוך ימי הולדת במקום אפילו לכיתה שלמה. כל מה שיש לעשות הוא לבחור את החדר המתאים לכם. אם זה יום הולדת לילד תנו לכוכב האירוע להחליט מהו החדר שמדבר אליו ביותר. לילדים בוגרים יותר ונוער יש כמה אפשרויות כמו מבוך האוצרות של ג'ק או חדר האוצר הלאומי. ילד צעיר יותר יבחר כנראה בבוב ספוג וזה גם החדר המתאים ביותר מבחינת דרגת הקושי.

      חדר בריחה- לא רק מקום לילדים

      חדר בריחה הוא מקום לבילוי כיפי לא רק לילדים. כשתחפשו חדר בריחה לילדים בצפון ותראו את סיפורי הרקע, כנראה שמשהו ידלק גם בכם ובצדק. אמנם חדר בריחה לילדים בצפון ידאג לכך שיהיה חדר המתאים ברמת המשימות לילדים אך לא רק. אצלנו באסקייפלנד ישנם חדרים המתאימים מאוד לא רק לילדים בוגרים ונוער אלא גם למבוגרים, בין אם בסיפור שמצית גם אצל מבוגרים התלהבות ובין אם באתגר שמעמידות המשימות והרמזים שלא תמיד קלים לפיצוח. לכן, יכול להיות שהתחלתם בחיפוש חדר בריחה לילדים בצפון אך אצלנו תמצאו את עצמכם מהר מאוד נסחפים לתוך העניין.

      אל תשכחו

      חדר בריחה מומלץ לילדים

      בשנים הראשונות מאז שהחלו חדרי בריחה לצוץ הלכו אליהם בעיקר חובבי חידות מאתגרות. היום המצב שונה לגמרי. ישנם מגוון חדרי בריחה בכל הארץ ומגיעים אליהם צעירים ומבוגרים, משפחות עם ילדים בכל הגילאים, זוגות שרוצים לבלות יחד במקום לא שגרתי ומלהיב. כאשר מחפשים חדר בריחה מומלץ לילדים, כדאי לשים לב לרמת הקושי ולסיפור הרקע. אם אלה ילדים קטנים מאוד, יתכן שחדר בריחה לא יתאים כי נדרשת סבלנות ולא בטוח שהם יוכלו לקחת חלק פעיל בפיצוח החידות. חדר בריחה מומלץ לילדים צעירים יותר צריך להיות כזה עם סיפור או דמויות מוכרות ורמת קושי מתאימה. אם אתם מחפשים חדר בריחה מומלץ לילדים באזור חיפה, אסקייפלנד הוא מתחם בו מספר חדרי בריחה עם סיפורים ומשימות שונים כך שכל אחד יכול למצוא את החדר המתאים.

      איך לבחור חדר בריחה מומלץ לילדים ליום הולדת?

      כדי לבחור חדר בריחה מומלץ לילדים בו תרצו לערוך לילד יו]ם הולדת צריך קודם כל לוודא שהוא מתאים לקבוצות. לא כל חדר בריחה מומלץ לילדים מתאים לקבוצות בסדר גודל של כיתה ולכן יש לבדוק את הדבר מראש. דבר שני שיש לבדוק הוא איזה חדרים ישנם במקום, מהו הסיפור, העלילה והדמויות ואיזה משימות יש. ילדים (ולא רק הם) צריכים להתחבר לסיפור ולעלילה כדי להיכנס לתוך העניין עד הסוף.. באסקייפלנד חדר בוב ספוג מתאים גם לילדים צעירים בגלל הדמות האהובה ודרגת הקושי המתאימה להם. בנוסף, כשזה יום הולדת, כדאי לבחור חדר בריחה מומלץ לילדים בו יש מקום נוח וכיפי לחגוג בו אחרי שהילדים יחלצו את עצמם מן החדר.

      חדר בריחה כפעילות גם ל"ילדים" הגדולים

      כן, אנחנו מדברים עליכם, המבוגרים, שרק מחפשים הזדמנות להוציא את הילד שבפנים. חדר בריחה מומלץ לילדים יכול בהחלט להתאים גם לגדולים יותר. בנוסף, במתחם גדול כמו אסקייפלנד ישנם חדרים המדברים דווקא יותר לבוגרים ולמבוגרים, בין אם זה מבוך צא מזה שנעשה בחושך ועם מוזיקה מקפיצה או מבוך האוצרות של ג'ק בו תצטרכו לגנוב אוצר מבלי להיתפס. לכן, כשאתם מחפשים חדר בריחה מומלץ לילדים כפעילות לכל המשפחה תוכלו להיות בטוחים שכולכם תיהנו, גם בחדר המתאים לילדים צעירים וגם בחדר המיועד לבוגרים יותר.
      1

        1
        קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה