רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    חדרי בריחה מיוחדים

    בשנים האחרונות, חדרי הבריחה הפכו לאחד הטרנדים האהובים ביותר על ישראלים רבים ולכן ניתן לראות כי צצו חדרים רבים בכל רחבי הארץ. על מנת לשמור על רמה גבוהה של החדרים, מפעילי החדרים יוצרים באופן קבוע חדרי בריחה מיוחדים מאוד, אשר מתאפיינים ברמות יצירתיות גבוהה מאוד ועיצובים מרשימים. החדרים מכילים אתגרים קשים, חידות מרתקות וכמובן, משימות רבות אשר דורשות שיתוף פעולה בין כל השחקנים.

    חדרי בריחה מיוחדים לאוהבי האימה

    מבין המגוון הרב של חדרי בריחה מיוחדים שקמו בשנים האחרונות, יש תחום מיוחד מאוד אשר התפתח לטובת השחקנים האמיצים שרוצים ואוהבים חדרי אימה. חדרי בריחה מיוחדים בתחום האימה מאפשרים לשחקנים להתנתק לרגע מהעולם המציאות ולהיכנס לחדר שהוא שונה בתכלית מכל מה שהכרתם. החל מהרגע שנכנסתם לחדר, אתם למעשה לוקחים חלק בעולם שמנוהל על ידי זומבים, מומיות וחייזרים, כאשר לפעמים באופן לא צפוי המפעיל מפתיע אותכם עם דמות שכל מטרתה היא להפחיד אתכם עוד יותר במהלך המשחק.

    חדרים שיפתיעו אלו יהיו חדרים אשר שלרוב יהיו מאתגרים יותר מהמצופה, זאת דווקא מפני שהם פונים לקהל בוגר יותר. תחת לחץ הזמן אתם תיאלצו להתמודד גם עם הפחד וגם עם דמויות לא מוכרות, אך גם עם משימות מאתגרות במיוחד אשר פתרונן נדרש על מנת לצאת מחדר הבריחה בתוך פרק הזמן של שעה. רק האמיצים ביותר יכולים להתמודד עם הלחץ הזה ועדיין להצליח לצאת מהחדר בזמן הדרוש.

    חדרי בריחה מיוחדים מומלצים

    חדרי בריחה מיוחדים הם חדרים שונים מכל מה שאתם מכירים. היוצרים של חדרי הבריחה הללו לוקחים בחשבון את העובדה שהשחקנים רוצים להתנסות באתגרים מיוחדים ומוכנים לצאת מגבולות שגרת יומם.

    לפעמים, חדרי בריחה מיוחדים מתפרשים על פני כמה חדרים ודורשים מצוות השחקנים להבין איך לעזור לקבוצה אחרת על מנת לפתוח את הדלת תעביר אותם לשלב הבא. על מנת לקבל פרטים נוספים בנושא ולהכיר את חדרי הבריחה הטובים והמאתגרים ביותר בצפון, צרו קשר כבר היום עם אסקייפלנד.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה