רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איפה אפשר למצוא חדר בריחה לקבוצות גדולות?

    הם התחילו ממש בקטן בתור משהו ביזארי שמתאים לפריקים של חידות ומשימות אך עם הזמן התפשטו והפכו לבילוי פופולארי מאוד האהוב על כולם. בין אם אלה ילדים או מבוגרים, בנים או בנות, חובבי דמויות מצוירות או אקסטרים, כולם ימצאו בחדר בריחה את הסיפור וההרפתקה שידברו אליהם. אמנם חדרי בריחה נקראים כך כי המטרה היא להיחלץ מהם, אבל הם לגמרי מספקים אפשרות לבריחה קלה מן השגרה והיום יום. חדר בריחה לקבוצות גדולות מתאים לקיים בו אירועים מכל הסוגים: ימי הולדת משפחתיים או כיתתיים, ימי גיבוש לעובדי החברה, פעילות כחלק מטיול מאורגן לקבוצות ועוד. אסקייפלנד הוא מתחם חדרי בריחה הגדול בצפון הערוך לקבל גם קבוצות גדולות ולהתאים את הפעילות הטובה ביותר עבור הקבוצה.

    חדר בריחה עם מגוון הרפתקאות!

    בין אם אתם נמשכים לסיפורי הרפתקאות וחיפוש אוצרות בסגנון אינדיאנה ג'ונס, סיפורי שוד ופשע או דווקא לדמויות מצוירות, חדר בריחה יכול לתת לכם את הסיפור וההרפתקה המתאימים. אם אתם מחפשים חדר בריחה המיועד ליום הולדת לילד, חדר בוב ספוג כנראה יהיה המועדף עליו. אם זוהי קבוצה גדולה של מבוגרים, למשל צוות במקום העבודה, כדאי לבחור חדר בדרגת קושי מתאימה שיספק אתגר וגם ידבר לאנשים. בכל מקרה חדר הבריחה מציע סיפורים מרתקים והרפתקה כיפית לכולם. רמזים המפוזרים בחדר שתחילה לא מבינים למה הם קשורים, כתבי חידה, מספרים, פזלים- את הכל תמצאו בחדרי הבריחה.

    חדר VIP – השקט שאחרי הסערה

    כל הקבוצה סיימה את ההרפתקה? כולם יצאו מהחדר עייפים אך מרוצים? זה הזמן לפנק וליהנות מבילוי רגוע. חדר בריחה כמו אסקייפלנד כולל גם חדר VIP בו תוכלו לנוח, לאכול עוגה וחטיפים אם זהו יום הולדת או כיבוד אחר אם זהו יום גיבוש לעובדים. רוצים דווקא לשבת בקפיטריה? במקום ישנה גם קפיטריה נעימה בה תוכלו לשבת ולשתות קפה או לאכול כל אחד מה שמתאים לו. מחפשים חדר בריחה להעביר פעילות לעובדים, יום הולדת למשפחה המורחבת או לכיתה? אנחנו באסקייפלנד כבר מוכנים עם ההרפתקה שלכם.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה