רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    הזמנת חדר בריחה – אז כמה זה עולה לנו?

    אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בשנה האחרונה, זו שגם הפכה לטרנד של ממש, היא אטרקציית חדרי הבריחה. הזמנת חדר בריחה יכולה להיעשות במסגרת משפחתית, פרטית או עבור עובדי החברה כחלק מיום גיבוש וכיף. זו יכולה להיות מתנה מיוחדת במינה לאנשים שאוהבים או פעילות שעוזרת בחיבור ביניהם, ובעיקר כאשר מדובר בזרים. למתעניינים בנושא חדר בריחה מחיר הוא נקודה חשובה שיש לקחת בחשבון ובייחוד לאור מגוון האפשרויות העצום, המוצעות כיום.

    ממה מושפע המחיר

    כדי לענות על השאלה כמה עולה חדר בריחה יש לקחת בחשבון פרמטרים שונים. ראשית: המתחם עצמו, שמציע את הפעילות הזו, שנית: מספר המשתתפים בה ושלישית: מידת המורכבות שלה. ישנם סוגים שונים של חדרי בריחה. ישנם כאלה המתאימים בעיקר למבוגרים ויש את אלה המיועדים למשפחות עם ילדים, ואפילו ילדים צעירים. ככלל, ככל שמספר המשתתפים הוא גדול יותר, העלות לכל משתתף בודד היא נמוכה יותר. לדוגמא: עבור שני משתתפים המחיר יכול להיות בסביבות 260 ₪, כלומר 130 ₪ לכל משתתף. לעומת זאת, עבור חמישה משתתפים המחיר הכולל יכול לנוע סביב ה-500 ₪, כלומר 100 ₪ לכל משתתף (במקום 130). כאשר מדובר ב-8 משתתפים ומעלה, העלות לכל משתתף תהיה 85 ₪ בלבד. על ילדים בני 4 וצעירים מכך לא משלמים.

    להשוות בין האפשרויות

    חיפוש אחר חדר בריחה פנוי במחירים אטרקטיביים כדאי שיתמקד גם באופי הפעילות עצמה שמציע החדר. מה הנושא הכללי שלו? מהי המטרה ומהי המשימה העיקרית? מהי מידת המורכבות שלו ועד כמה הוא אכן אטרקטיבי למשתתפים? מחיר נוח וזול הוא יתרון עצום, אך בשורה האחרונה – כולם רוצים ליהנות, כך שהכייף הוא המטרה! כדאי לבחון את סוגי חדרי הבריחה המוצעים, לשים דגש על הייחודיות שלהם וכמובן לוודא שהם אכן תואמים למשתתפים.

    רוצים להזמין חדר בריחה לכם ולבני המשפחה שלכם, לכם ולחברים הקרובים שלכם או אולי לעובדים בבית העסק, שבבעלותכם? אסקייפלנד, מתחם חדרי הבריחה המוביל באזור הצפון וגם הגדול מכולם, הוא הכתובת הנכונה. לסקירת הפעילויות השונות של המקום, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 04-8500600

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה