רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    מה לעשות בשישי…

    יום שישי הגיע – זמן לחגיגה באסקייפ לנד!

    לאחר שבוע ארוך בו עבדנו, למדנו, התרוצצנו, טיפלנו בילדים ועוד ועוד, מה כיף יותר מלבלות את סוף השבוע בקרב משפחה וחברים, לכייף, להתרענן ולחדש כוחות לקראת השבוע הבא? במילים אחרות, איזה כיף שלכל שבוע יש גם סוף שבוע!.

    דרך נפלאה לרענן את בילוי שישי בבוקר

    ישנן דרכים נפלאות רבות לבלות בהן את בוקר יום שישי, בין אם בילוי שישי בבוקר שלכם מורכב מפגישה עם חברים בבית קפה, בילוי בים, או בילוי פרוע בניקיון הבית והכנות לשבת, חווית חדר בריחה במתחם המעוצב של אסקייפ לנד היא אופציה חדשה ומרעננת, שתזניק אתכם לסופ"ש שלא תשכחו.

    מדוע אסקייפ לנד הוא הבילוי המושלם ליום שישי בערב?

    מחפשים מקומות בילוי ביום שישי בערב? כמובן שישנן האופציות הרגילות כגון פאב/מסעדה/סרט, אך שילוב של חווית חדר בריחה עם כל אחת מהאופציות הנ"ל עשוי להיות בדיוק הבילוי המושלם שחלמתם עליו. אוהבים לבקר במסעדות ביום שישי בערב? בואו עם כמה חברי משפחה או חברים עם ראש טוב לאסקייפ לנד, תעברו חוויות והרפתקאות משוגעות וכמובן תפתחו תאבון בריא לקראת הביקור במסעדה!. בילוי שישי בערב שלכם תמיד משלב קפיצה לדרינק בפאב? בואו לפני כן לחדר בריחה, ותאמינו לנו שיהיו לכם המון נושאים לדבר ולצחוק עליהם עם הבירה. רגילים ללכת לסרט? למה לשלם כסף כדי לשבת בכסא ולצפות במישהו אחר עובר הרפתקאות, כשאתם יכולים להגיע ולהיות הגיבורים של ההרפתקה שלכם?.

    בילוי יום שישי מושלם עם חברים או משפחה

    אסקייפ לנד הוא מתחם חדרי בריחה ייחודי בחיפה והצפון, שהוקם בסטנדרט הגבוה ביותר ומשלב חדרים מעוצבים במגוון נושאים, שיגרמו לכם להרגיש ממש בתוך סרט. החדרים, על העיצובים והחידות שלהם, בנויים כך שהם יוצרים חוויה כיפית, מצחיקה ומגבשת למשתתפים בהם, ללא קשר לרמת הידע או הניסיון שלהם בנושא, ויעידו על כך המבקרים הרבים שבילו אצלנו.

    לסיכום, אם אתם רוצים באמת לנצל את סוף השבוע כמו שצריך, לפעמים כדאי לצאת קצת מהמסגרת. רוצים לקבל פרטים נוספים על בילוי אצלנו? פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 04-8500600 ואנו נשמח להשיב לכל שאלה.

    רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם?

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה